16

قهرمانی روشندلان آذربایجان‌شرقی در مسابقات آمادگی جسمانی کشور

  • کد خبر : 13166
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
قهرمانی روشندلان آذربایجان‌شرقی در مسابقات آمادگی جسمانی کشور
تیم آمادگی جسمانی هیئت نابینایان و کم‌بینایان آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری در دو بخش بانوان و آقایان قهرمان کشور شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، دوره جدید مسابقات آمادگی جسمانی روشندلان کشور در بخش‌های طناب زنی، درازنشست و برپی برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر اعلام شدند.

در این مسابقات، بهزاد زادعلی اصغر در بخش طناب زنی با رکورد ۱۹۱ مقام سوم، محمد عبداللهی، جواد مسعودی و محمد هادی در بخش برپی با رکورد ۱۷ مقام اول، ناصر شهبازی زاده در بخش برپی، مهدی معصومی، علی بالش زاده و خسرو سلیمی نیا در بخش دراز نشست در رده‌های سنی مختلف مقام‌های اول و حمیدرضا میزان از آذربایجان شرقی، مقام سوم دراز نشست را کسب کردند.

در بخش بانوان این مسابقات نیز از آذربایجان شرقی، شیرین معصومی طناب زنی با رکورد ۱۶۶ مقام اول، در بخش برپی لیلا حسن زاده و فاطمه فاضلی در رده‌های سنی مختلف مقام سوم، هدیه بیرامی مقام اول و هم‌چنین در بخش دراز نشست الهام برزگر با رکورد ۲۷ مقام اول، حکیمه رضایی ۲۶ مقام سوم کسب کردند.

در بخش تیمی مردان این مسابقات، آذربایجان شرقی با ۳۹ امتیاز، اول شد، خراسان شمالی با ۱۶ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و یزد با ۱۴ امتیاز در جای سوم ایستاد.

در بخش تیمی بانوان مسابقات آمادگی جسمانی روشندلان کشور نیز اصفهان با ۳۲ امتیاز، مقام اول را کسب کرد، آذربایجان شرقی با ۲۷ امتیاز در جای دوم ایستاد و کرمان با ۲۱ امتیاز، سوم شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.