11
فرماندار خوی:

بهره‌برداری از فاز توسعه نساجی خوی ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

  • کد خبر : 13346
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
بهره‌برداری از فاز توسعه نساجی خوی ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند
فرماندار خوی گفت: با بهره‌برداری از فاز توسعه کارخانه‌های نساجی این شهرستان برای ۵۰۰ جوان جویای کار شغل در این شهرستان فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا حسین عباسی افزود: اکنون در این واحد صنعتی حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند که با بهره برداری از واحد توسعه، به ۲ برابر افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از فاز توسعه کارخانجات نساجی خوی، ظرفیت تولید سالانه آن به ۲۷ میلیون متر مربع پارچه کتان و جین و ۱۴ هزار تن انواع نخ پنبه پولیستر رسیده و مواد تولیدی آن، نیاز اولیه ۵۰ واحد نساجی کشور را تامین می کند.

وی بیان کرد: طرح توسعه کارخانجات نساجی شامل احداث و تجهیز بخش رنگرزی این کارخانجات است که روزانه ۴۰ هزار مترمربع از پارچه‌های خام تولیدی را رنگرزی خواهد کرد.

فرماندار خوی اظهار کرد: کارخانه نساجی این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ تولید و رنگرزی داراست و برای پیشرفت بیشتر به همکاری بیش از بیش مسوولان این کارخانه و مدیران شهرستانی نیاز داریم.

عباسی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در فاز توسعه این کارخانجات، گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی سرمایه‌گذار برای توسعه کارخانه نساجی خوی سرمایه‌گذاری و فاز توسعه آن با ۱۲ هزار مترمربع مساحت در حال احداث است.

کارخانجات نساجی خوی در سال ۱۳۶۳ به منظور تولید سالانه ۴۳ هزار تن نخ و ۱۰ میلیون متر پارچه راه‌اندازی شد و در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت تولید واحد بافندگی این کارخانه به تولید پارچه‌های جین اختصاص داده شده‌است؛ این واحد با ۱۰۰ هکتار وسعت دارای چهار خط ریسندگی، رنگرزی و بافندگی و تولید پارچه است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.