8
همزمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۳۹۰ میلیارد پروژه در شهرستان ورزقان

  • کد خبر : 13408
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
بهره‌برداری از ۳۹۰ میلیارد پروژه در شهرستان ورزقان
فرماندار ورزقان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 60 عنوان پروژه بااعتباری بالغ‌بر 390میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدباقر خانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی مقطع رهایی ملت بزرگ ایران اسلامی از یوغ استکبار به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.
وی با اشاره به وجود برخی کمبودهای در مسائل اقتصادی و معیشت مردم اظهار داشت: جمهوری اسلامی با درایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردمی علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه بسیار، دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف به دست آورده است.

خانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که هرساله تحت عنوان ایام‌الله دهه مبارک فجر انجام می‌شود؛ بسیار حائز اهمیت است که امسال به دلیل شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس، برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان ورزقان به‌صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی ارزشمند برای ارائه عملکرد و گزارش‌دهی به مردم عنوان کرد و بهره‌برداری از پروژه‌های آسفالت‌ریزی معابر شهری و روستایی، نیرورسانی و گازرسانی به چندین روستا، طرح‌های کشاورزی و گلخانه‌ای و زیرساختی در زمینه ارتباطات و اینترنت را جمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرستان ورزقان برای گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

فرماندار ورزقان افزود: دو پروژه مهم سایت اطفای حریق جنگل و مرتع و امداد کوهستان و نیز کمپ فرهنگی ورزشی مس ورزقان از جمله پروژ‌ه‌های زیرساختی شهرستان ورزقان است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.