9

تعهد به انجام امور سازمان، رمز اصلی موفقیت و اعتلای سازمانی

  • کد خبر : 13405
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
تعهد به انجام امور سازمان، رمز اصلی موفقیت و اعتلای سازمانی
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: تعهد به انجام امور سازمانی و دقت در آنها لازمه اصلی اعتلا و موفقیت یک سازمان است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری با اعلام این مطلب اظهار داشت: با عنایت به دستورات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش و مجاهدت در عرصه‌های اقتصادی، امروزه بیش از پیش نیازمند استفاده از ابزارهای نوین در حوزه‌های کاری هستیم تا بتوانیم با استفاده از آنها و تکیه بر تعهد، تعقل و خرد جمعی در مسیر توسعه قرار گیریم.

وی که در مراسم تقدیر از بازنشستگان سازمان سخن می‌گفت، تصریح کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران فعالیت‌های در خور توجهی در حوزه مدیریت پسماندهای کلانشهر تبریز اتفاق افتاده که امیدواریم با فعالیت‌های همیشگی شهردار کلانشهر تبریز و همت بیش از پیش همکاران خدمات شهری، تأثیرگذاری این سازمان در حوزه نظافت شهری و مدیریت پسماند همواره سرلوحه سایر شهرها باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از خدمات و زحمات مصطفی واحدی‌نژاد که به عنوان معاون پشتیبانی در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز فعالیت می‌نمود، از سوی مدیرعامل و سایر مدیران و معاونان سازمان قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.