10
با حضور فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز انجام شد؛

نواختن زنگ انقلاب و گلباران تمثال امام(ره) و سردار سلیمانی/ تدارک ده‌ها برنامه متنوع دیگر به مناسبت ایام الله دهه فجر

  • کد خبر : 13573
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
نواختن زنگ انقلاب و گلباران تمثال امام(ره) و سردار سلیمانی/ تدارک ده‌ها برنامه متنوع دیگر به مناسبت ایام الله دهه فجر
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در تشریح برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این ناحیه گفت: ۱۲ بهمن که روز امام خمینی(ره)، عبد صالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) نامگذاری شده است، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال امام(ره) و سردار سلیمانی و مراسم صبحگاه مشترک فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ پاسدار پوراسماعیل با اشاره به افتتاح پایگاه جدید شهیدمحلاتی سهلان در اولین روز دهه مبارک فجر، افزود: مراسم گشت محله محور رضویون، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی و توزیع ۲ هزار ماسک در محلات محروم آخماقیه، رواسان و اندیشه از دیگر برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

وی با بیان اینکه ده‌ها برنامه متنوع برای ایام الله مبارک دهه‌فجر در حوزه سپاه ناحیه امامت تبریز تدارک دیده شده، اظهار داشت: در دومین روز دهه مبارک فجر که روز انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید نامگذاری شده است، برنامه‌هایی همچون دیدار با خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران، آغاز مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در حوزه و پایگاه‌ها برگزار شد.

به مناسبت ۱۴ بهمن ماه نیز که روز انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید خودباوری و پیشرفت علمی نامگذاری شده است، بازارچه هنرهای دستی و ویزیت رایگان توسط پایگاه شهید صیادشیرازی برگزار شد.

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر نیز که روز انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن و سبک زندگی ایرانی – اسلامی نامگذاری شده است، ۲۰۰ بسته معیشتی در منطقه آخماقیه، رواسان و اندیشه توزیع خواهد شد.

مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، ذبح دو راس گوسفند قربانی به همت حوزه کارگری الحدید و اهدای آن به بهزیستی هم از اهم برنامه‌های پنجمین روز از دهه مبارک فجر است که با عنوان روز انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت‌طلبی نامگذاری شده است.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر نیز که روز انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) نامگذاری شده، مراسم عبادی و سیاسی نمازجمعه تبریز، سردرود و باسمنج با حضور بسیجیان برگزار و سرهنگ پاسدار پوراسماعیل فرمانده سپاه امامت تبریز قبل از خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه باسمنج به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین در این روز، افتتاح پایگاه مقاومت شهید پورعبدی باسمنج، و اهداء خون توسط بسیجیان حوزه ۵ شهری انجام خواهد شد.

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر نیز که به نام انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی و تمدن نوین اسلامی مزین شده است، به همت بسیجیان حوزه مایان، ۱۵۰ واحد خونی اهدا و مسابقه قرآن و نقاشی در مهد قرآن دیزج مایان برگزار می‌شود.

همچنین به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان خسروشاه و ناحیه ۳ آموزش و پرورش، نشست مجازی با موضوع کاهش اعتیاد به موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست بصیرتی با سخنرانی سرهنگ پوراسماعیل فرمانده ناحیه امامت تبریز، برگزاری نشست‌های روشنگری در دانشگاه پیام‌نور و مراسم شبی با شهدا از برنامه‌های هشتمین روز دهه مبارک فجر است که با عنوان انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

ارائه خدمات رایگان مشاوره تربیتی و تحصیلی فرهنگیان به دانش‌آموزان، افتتاح خانه هلال‌احمر در شهرک اسفهلان و ینگی کندی، برگزاری نشست‌های روشنگری و سبک زندگی، برگزاری کمک مومنانه و همدلی با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و اهدای ۱۰۲ جهیزیه به نوعروسان به همت سپاه ناحیه امامت تبریز در مسجد امیرالمومنین آخماقیه از برنامه‌های نهمین روز دهه مبارک فجر است که به نام انقلاب اسامی، بسیج فداکار، خدمت مومنانه، مدافعان سلامت نامگذاری شده است.

در ۲۱ بهمن ماه نیز که با عنوان انقلاب اسلامی، مکتب شهیدسلیمانی، جبهه مقاومت، استکبارستیزی نامگذاری شده، مراسم افتتاح پایگاه امام خمینی(ره) سردرود، برپایی کوه‌پیمایی بسیجیان حوزه کارگری شهید باهنر و شهید زوار و اجرای کارناوال شادی خودرویی برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار پوراسماعیل در خاتمه، شرکت تمامی بسیجیان در راهپیمایی آنلاین در فضای مجازی و شبکه شاد، اکران فیلم سینمایی و مستند و برپایی رژه موتوری و خودرویی در ۲۲ بهمن ماه که بنام انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن، عید بزرگ اسلامی و سرآغاز حکومت الله بر جهان نامگذاری شده است، را از برنامه‌های آخرین روز ایام دهه فجر سال ۹۹ عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.