12

‍ ‍ تحول در حوزه ارتباطات و اینترنت شهرستان ورزقان

  • کد خبر : 13615
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
‍ ‍ تحول در حوزه ارتباطات و اینترنت شهرستان ورزقان
فرماندار ورزقان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه ارتباطات، اینترنت و مخابرات شهرستان ورزقان، تحولی چشم‌گیر در حال اتفاق است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدباقر خانی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه نصب و توسعه تجهیزات دیتا در روستاهای آستمال، اندریان، ایری‌علیا و ینگجه که به‌صورت همزمان در روستای ینگجه از توابع بخش خاروانا برگزار شد، با اشاره به موقعیت جغرافیای خاص و کوهستانی شهرستان ورزقان، اظهار داشت: طی ۸ ،۷ ماه گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان اجرای ۱۹ سایت BTS از محل اعتبارات USO مصوب شده که از این تعداد، ۱۵ سایت اجرایی شده و ۴ سایت دیگر در مرحله اجرا قرار دارد که به مرور تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای اجرای پروژه‌های فوق بیش از ۳۱۰ میلیارد اعتبار تخصیص داده شده است و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های فوق شاهد وقوع تحولی در حوزه ارتباطات و اینترنت در شهرستان ورزقان خواهیم بود.

فرماندار ورزقان، ارتقای تجهیزات ۲۷ سایت BTS موجود در شهرستان به نسل ۳و۴ اینترنت همراه را از دیگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان ورزقان، قلمداد و خاطرنشان کرد: تجهیزات ۱۵ سایت از ۲۷ سایت فوق بااعتباری بالغ‌بر۶۰ میلیارد ریال ارتقا و به شبکه ملی اطلاعات متصل شده و ۱۲ سایت باقی‌مانده نیز طبق برنامه زمان‌بندی در دست اجرا قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نزدیک با تکمیل پروژه‌های فوق، شاهد تحولی عظیم در حوزه ارتباطات سیار و اینترنت همراه در شهرستان ورزقان خواهیم بود، نصب تجهیزات ADSL (اینترنت خانگی) در ۱۰ روستای شهرستان را نیز از دیگر ثمرات پیگیری از مسئولین استانی برشمرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.