14
کارگردان سریال خبر داد؛

آغاز پخش سریال “جلال ۲” از ۲۷ بهمن ماه

  • کد خبر : 13830
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
آغاز پخش سریال “جلال ۲” از ۲۷ بهمن ماه
کارگردان سریال جلال دو، از آغاز پخش این سریال از بیست و هفتم بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا حسن نجفی در آیین قدردانی از عوامل سریال جلال دو با تقدیر از مشارکت شهرداری تبریز در تهیه و تولید سریال جلال، گفت: امیدواریم این سریال، سرآغاز فصل جدیدی از مشارکت شهرداری تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تهیه و تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: مفاهیم و موضوعات بسیاری در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی وجود دارد که می‌تواند درون مایه سریال‌های متعدد و فاخر باشد.

به گفته وی، تیم سریال جلال این آمادگی را دارد که برای موضوعات و شخصیت‌های مختلف، سریال‌هایی مطابق با استانداردهای شبکه‌های سراسری تولید کند.

نجفی هم‌چنین اعلام کرد: تمام مراحل سریال جلال دو در مدت یک سال به انجام رسیده است که در نوع خود یک رکورد در سازمان صدا و سیما در حوزه سریال سازی به شمار می‌آید.

وی یادآور شد: این در حالی است که برای ساخت سریال جلال دو، ۲۵۰ لوکیشن مورد استفاده قرار گرفته و ۱۷۹ جلسه ضبط انجام شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرداری تبریز با تصویب شورای اسلامی شهر، مبلغ دو میلیارد تومان به منظور تهیه و تولید سریال جلال دو مشارکت کرده است.

کارگردان این سریال حسن نجفی است و  فصل دو این سریال به شخصیت‌ها و مفاخر شاخص استان از جمله شهدای محراب آیت الله شهید قاضی و آیت الله شهید مدنی و شهید علی تجلایی پرداخت ویژه داشته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.