11
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

اهالی رسانه خط شکن بازیابی سهم آذربایجان از اقتصاد و فرهنگ

  • کد خبر : 13800
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
اهالی رسانه خط شکن بازیابی سهم آذربایجان از اقتصاد و فرهنگ
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، اهالی رسانه را خط شکن بازیابی سهم استان از اقتصاد و فرهنگ دانست و گفت: تا زمانی که نتوانیم جایگاه آذربایجان را در عرصه های مختلف بازیابی کنیم با چالش مواجه خواهیم بود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، داوود بهبودی صبح امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اظهار کرد: مطبوعات و رسانه عرصه‌ای حساس، مهم و ظریف است که فعالیت در آن، ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد.

وی افزود: شکوفایی و رونق عرصه مطبوعات به خودی خود اتفاق نمی‌افتد بلکه در بستر توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه بروز می‌یابد.

وی یادآور شد: باید قبول کنیم که با وجود تمام موفقیت‌ها و دستاوردهایی که داشته‌ایم، مسائل و مشکلات مختلف چون تحریم‌های داخلی و خارجی و اخیرا شیوع پاندومی کرونا  همه دست به دست هم داد تا دچار تنگناهایی شویم و کارکردهای دولت، بخش خصوصی و حتی خروجی مطبوعات و رسانه‌ها را کاملا متاثر ساخته است.

بهبودی با اشاره به چالش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه تصریح کرد: این چالش‌ها، مقطعی نبوده و با تغییرات کوچک حل نمی‌شود بلکه مجبور هستیم تا به اصلاح ساختار، ترسیم افق آینده و در انداختن طرحی نو بیندیشیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که نتوانیم عرصه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان را بهبود بخشیده و سهم آذربایجان را از اقتصاد و فرهنگ کشور بازیابی کنیم، کم و بیش با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم خواهیم کرد.

وی گفت: برای خط شکنی مسیر پیشرفت، بسترسازی‌هایی لازم است که این ماموریت مهم را قشر پیشتاز و مرجع جامعه یعنی اهالی مطبوعات و رسانه به عهده دارند و با فرض امکانات موجود به اشکال مختلف می‌توان وضعیت را بهتر کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در ابتدای جلسه، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان به تشریح وظایف و کارکردهای خانه مطبوعات استان و بیان مسائل و دغدغه‌های موجود پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.