9

انقلاب اسلامی و ۴۲ سال عزت، سربلندی و خدمت به مردم

  • کد خبر : 13902
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
انقلاب اسلامی و ۴۲ سال عزت، سربلندی و خدمت به مردم
42 سال عزت، سربلندی و خدمت به مردم، حاصل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و با هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج با تبریک ایام‌ا… دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اعلام مطلب فوق گفت: این روزها بوی خوش بهار آغشته به عطر معطر آزادی از راه می‌رسد و تقویم تاریخ یک بار دیگر برگ زرینی را به خود می‌افزاید و انقلاب شکوهمند اسلامی ما چهل و دومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد.

نورالدین الفدا افزود: انقلابی که صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات انسان‌های به خواب رفته گشود و دینداری، عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی را در گوش جان خفتگان طنین‌انداز کرد و نشان داد که می‌توان با رهبری دینی و تاسی از اسلام ناب محمدی به مردم خدمت کرد.

وی در خاتمه گفت: شورای اسلامی شهر تجلی‌گاه مشارکت مردم در اداره امور شهرها است و شورای اسلامی دوره پنجم تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهر باسمنج با همکاری شهرداری کرده است.

▪️انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج هم با تبریک این ایام به مردم منطقه باسمنج گفت: ۴۲ سال پیش در ایران اسلامی، انقلابی به وقوع پیوست که مبتنی بر بینش عمیق الهی و الهام گرفته از انقلاب خونین عاشورای حسینی بود؛ انقلابی که سر سلسله‏ مردان خدا، حضرت امام خمینی(ره)، آن را هدایت کرد و به پیروزی رساند.

ابوطالب حسن بابایی افزود: انقلابی که در آن انسان‌های وارسته با باورهای خلل‌ناپذیرشان پیروز شدند و قدرت استکباری آمریکا را به سخره گرفتند و پایمال کردند و امروز پس از ۴۲ سال، ملّت بزرگ ایران همچنان سرزنده و پرنشاط ایستاده است و به فراروی خویش می‌نگرد و به آرمان‌های بلند خود می‌اندیشد.

وی، شورای اسلامی شهر را ثمره انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از نعمت‌های این انقلاب مشارکت مردم در سونوشت خودشان با انتخابات منتخبان خود در مجلس، شورای اسلامی شهر، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری می‌باشد که الحمدالله بذرهایی که با نسیم حیات‌بخش انقلاب اسلامی در جای جای زمین پراکنده شدند، در دل میلیون‌ها مسلمان جوانه زده است و انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

▪️آرمان‌های امام راحل و مکتب اسلام جهانی شده است

خزانه دار شورای اسلامی شهر باسمنج نیز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: بی‏‌تردید، پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان زخم‌خورده همچنان در پی انتقام گرفتن از انقلاب اسلامی‌اند ولی با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و هوشیاری سپاه و نیروهای مسلح و دلسوزان نظام همه توطئه‌ها نقش بر آب شده و آرمان‌های امام راحل و مکتب اسلام جهانی شده است.

ایوب حاجی‌پور، افزود: حذف اسلامیت، ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب، انحراف از اصول و ارزش‌ها، تحریف تاریخ انقلاب اسلامی، غبارپراکنی در فضای جامعه، هجمه‏ همه جانبه به ولایت فقیه، شبیخون فرهنگی و تلاش برای بیگانگی نسل جوان از انقلاب و اسلام، فهرستی از توطئه‌های دشمن می‏باشد که به فضل الهی هرگز به اهداف شوم خودشان نرسیده اند و نخواهند رسید.

▪️مردم انقلابی و جوانان مومن، هوشیار و بیدار هستند

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر باسمنج با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، امت بزرگ اسلام را به سوی قبله‏ فرهنگی اسلام بازگرداند و در سایه‏ رهنمودهای امام بیدارگر، پرده‏ تبلیغات دروغین کفر و شرک جهانی دریده شد و سیمای درخشان اسلام در آفاق گیتی به نورافشانی پرداخت.

جواد مغربی افزود: اینک باید مراقب بود که با گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام بر نسل جوان پاکدل و معصوم آسیب وارد نکند زیرا دشمنان می‌خواهند در میان هیاهوی رفاه و صنعت و مدنیّت کاذب و فریاد ملّی‌گرایی دروغین، سیمای تابناک اسلام و تشیّع را زیرسوال ببرند که الحمدالله مردم انقلابی و جوانان مومن و متدین، هوشیار و بیدارند و هیئت‌های مذهبی نیز به عنوان مبلغان اسلام و انقلاب هرگز این اجازه را نخواهند داد.

▪️مشارکت مردم در اداره کشور، از نتایج انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است

عضو دیگر شورای اسلامی شهر باسمنج نیز با گرامیداشت یاد و خاطره فجرآفرینان این ایام گفت: رهبر معظم انقلاب، روح عزت و استقلال را مشخصه‏ عمده‏ انقلاب اسلامی برشمرده و می‌فرمایند: «مشخصه‏ عمده‏ انقلاب اسلامی عبارت است از بخشیدن روح عزت، استقلال، اعتماد به نفس به ملّتی که در طول سالیان متمادی سعی شده بود که اعتماد به نفس از او گرفته شود و استقلال او مورد دستبرد قرار گیرد و دیگران بر سرنوشت او تسلط یابند.»

جواد پیراسته افزود: همه باید سخنان رهبر معظم انقلاب را رسم فصل‌الخطاب قرار دهیم و تلاش در جهت رفاه و آسایش مردم جزوء اولویت‌های کاری همه مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان و شورای‌های اسلامی شهر و شهرداری‌ها باشد که در این جهت تمام تلاش خودمان را کرده‌ایم.

پیراسته در خاتمه با اشاره به اینکه، شورای‌های اسلامی شهر از بطن مردم برای به منظور مشارکت مستقیم مردم در سرنوشت شهرشان تشکیل شده‌اند خاطرنشان کرد: مشارکت مستقیم مردم در اداره کشور از نتایج انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=13902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.