9

دانشکده علوم پزشکی خوی جزء ۴ دانشگاه برتر کشور شد

  • کد خبر : 14153
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
دانشکده علوم پزشکی خوی جزء ۴ دانشگاه برتر کشور شد
رئیس دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خوی گفت: این دانشکده با ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزء چهار دانشگاه برتر کشور در امور پرستاری انتخاب شد.

به گزارش اژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا فاطمه مقدم تبریزی افزود: این اقدام در پی ارزشیابی های وزارت بهداشت از دانشگاههای علوم پزشکی کشور طی یک سال گذشته و در راستای اجرای اهداف و سیاست های نظام سلامت انجام گرفته است.

وی با اشاره به تشکر ویژه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نیروهای بهداشت و درمان خوی بیان داشت: طبق این ارزشیابی، این دانشکده در سایه زحمات و تلاش های شبانه روزی در ارایه خدمات درمانی و مراقبتی به مردم به ویژه خدمات به بیماران کرونایی، واجد انتخاب برتر کشوری شده است.

دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران، جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی سبزوار سه دانشگاه پزشکی برتر انتخاب شده توسط وزارت در این حوزه است.

دانشکده علوم پزشکی خوی در پی ارتقای دانشکده پرستاری و بهداشت خوی در سال  ۱۳۹۵ توسط دولت تدبیر و امید تأسیس شد؛ در این دانشکده رشته های پرستاری، تکنسین اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی وجود دارد.

این مرکز علمی و آموزشی شمال استان آذربایجان غربی، دارای ۲۱ نفر هیات علمی و ۴۰۰ دانشجو است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.