13
از سوی معاون قضایی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی مطرح شد:

انتقاد از روند اجرایی طرح کمربند سبز تبریز

  • کد خبر : 14123
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
انتقاد از روند اجرایی طرح کمربند سبز تبریز
معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه آنگونه که باید این طرح پیش نرفته و اینکه در فلان پارک محله ای درختی کاشته می شود نمی توانیم در قالب کمربند سبز مطرح کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، احمد موقری در خصوص موضوع کمربند سبز تبریز اظهار داشت: متاسفانه آنگونه که باید این طرح پیش نرفته و اینکه در فلان پارک محله ای درختی کاشته می شود نمی توان آن را در قالب کمربند سبز مطرح کرد زیرا با تعریف کمربند سبز متفاوت است.

وی با تاکید بر تسریع و برنامه ریزی دقیق برای ادامه و اتمام طرح کمربند سبز، افزود: با توجه به اینکه کمربند سبز به نوعی مانعی برای ایجاد تصرفات در اراضی ملی، عمومی و مانع توسعه ساخت و سازها بوده، اگر تحقق نیابد حتی در خصوص حاشیه نشینی نیز نخواهیم توانست مدیریت کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متاسفانه در اتوبان تبریز سهند شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم، اضافه کرد: با توجه به این مساله باید برنامه های مدونی برای پیشگیری از این موضوع و تحقق کمربند سبز ارائه شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مناطق اراضی که به منظور کاشت درخت به شهرداری ها سپرده شده، دستگاهی دیگر بعد از چند سال اقدام به واگذاری آن اراضی به سایر اشخاص می کند که این موضوع عواقب منفی در جامعه داشته و باعث هدر رفت منابع عمومی است بر همین اساس در طرح های توسعه و واگذاری باید این موضوع لحاظ شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.