9

نفرات برتر مسابقات پرورش اندام آذربایجان‌شرقی مشخص شد

  • کد خبر : 14196
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
نفرات برتر مسابقات پرورش اندام آذربایجان‌شرقی مشخص شد
مسابقات قهرمانی باشگاه‌های پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، این مسابقات در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زنده یاد احد همتی (رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان اسکو) به مدت ۲ روز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن فتح خیبر تبریز برگزار شد.

در رده سنی جوانان دسته ۷۵+ رامین باقرزاده،  عرفان یادگاری و میلاد رسولی و دسته ۷۵- کامران ناصری، امیر حسن غفاری و فرهان عباس نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان رشته پرورش اندام و در وزن  ۶۰ کیلو رامین آقازاده،  مرتضی فنونی و بهروز جانی زاده، در ۶۵ کیلو هوشنگ اسدپور، محمدعلی رنجبری و صابر عبدل، در ۷۰ کیلو حامد نوری، شاهین درقائیان و بهزاد شاسب، در ۷۵ کیلو کامران ناصری، آرش حیدری و حسن مسلمیون، در۸۰ کیلو جواد مهدی پور، میلاد رسولی یونسی و حسین محمدی، در ۸۵ کیلو سعید احمدی، بابک اصلی و رامین باقرزاده، در ۹۰ کیلو ابوالفضل صدقی، میکائیل شتربان و سعید اسدی، در ۹۵ کیلو حسین پاشازاده، حسن علی یاری و صابر زمانی و در ۱۰۰+ کیلو امیر خاکیان، رامین عبداله زاده و حامد قره بخشی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش بادی کلاسیک این رده سنی و دسته اول شاهین ورقائیان، هوشنگ اسدپور و صابر عبدل، در دسته دوم حامد نوری و سعید امانی، در دسته سوم جواد مهدی پور، محمد عبداله زاده و آرش حیدری، در دسته چهارم بابک اصل نژاد، مهدی ترهتی و محسن ساقبی و در دسته پنجم سعید صالحی، امیررضا نوری و سیامک الیکاهی عناوین برتر را کسب کردند.

در بخش فیزیک و در دسته اول اشکان نوین، امیر تابان مهر و پژمان شمس، در دسته دوم کیانوش ایزدپناه، مهدی اسلامی و امیر تنها، در دسته سوم معین رحمن زاده، امین مصطفائی و رضا زارعی، در دسته چهارم امیر محمد سعیدی، پویا صیامی و پوریا بیات و در دسته پنجم کوشا پهلوان زاده، عزیز حیدرزاده و میلاد کوهی از سوی داوران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش فیزیک کلاسیک و در دسته اول این رده سنی نیز روئین علیپور و آرمان احمدی، در دسته دوم سعید احمدی، بهزاد بازدار و آرش داوطلب، در دسته سوم جواد فریادی و در دسته چهارم حامد قره بخشی، حسین پاشازاده و سیامک الیکاهی به عناوین برتر رسیدند.

در بخش ماسکولار و در دسته اول عباس موسی نژاد، آیدین کلشی و وحید قانع و دسته دوم حسن قهرمانی، پیام علمی و سالار ملکیان به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در این مسابقات ابوالفضل صدقی به عنوان اورال انتخاب شد و در نتایج تیمی و در بخش پرورش اندام،  تیم های مکث، تیم تابانی و تیم عدالت به ترتیب اول تا سوم شدند،  در بخش بادی کلاسیک، تیم های تیم عدالت، تیم مکث و تیم تابانی و در بخش فیزیک،  تیم های تابانی، تیم مکث و تیم آذربایجان به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.

در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم و اورال مسابقات با اهداء حکم، لوح، مدال قهرمانی و همچنین جوایز نقدی تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.