13

تصویربرداری فیلم «پسرک آدامس‌فروش» در مراغه

  • کد خبر : 14182
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تصویربرداری فیلم «پسرک آدامس‌فروش» در مراغه
«ابوالفضل حسن‌پور» نقش جواد را در فیلم «پسرک آدامس‌فروش» بازی می‌کند؛ «جواد» در این فیلم برای امرار معاش دست به کار شده است و تصویری از یک کودکِ کار را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا «ابوالفضل» هم به مانند سایر دست‌اندرکاران این فیلم از هنرجویان انجمن سینمای جوانان مراغه به شمار می‌رود که راه پر پیچ‌وخم بازیگری را انتخاب کرده است و البته با لبخندی که بر لب دارد، می‌گوید: «۱۱ سال دارم و نقش جواد را بازی می‌کنم».

تصویربرداری این فیلم در ژانر اجتماعی و در قطع «FHD» طی روزهای اخیر به نویسندگی و کارگردانی «امیرحسین محمودپور» در مراغه انجام شد؛ دستیار کارگردان این فیلم «شقایق مهدوی‌نیا»، منشی صحنه «نگار محمدزاده» و عکاس پشت صحنه «سمانه عیدی» هستند.

به گفته کارگردان این فیلم، تهیه‌کنندگی این فیلم را انجمن سینمای جوانان مراغه بر عهده دارد و «حسن توفیق» که نامی آشنا در بین هنرمندان و هنردوستان مراغه محسوب می‌شود، به عنوان تدوین‌گر و تصویربردار در تولید آن نقش‌آفرینی می‌کند.

«محمودپور»، بازیگران دیگر این فیلم را هم معرفی می‌کند و ادامه می‌دهد: نرگس حسین‌زاده، مریم بانو میری، سعید حسن‌پور، امید جباری‌نژاد، سمیرا محمدزاده و نگار محمدزاده از بازیگران این فیلم هستند.

کودکان کار گویا این روزها به دغدغه‌ای در مراغه تبدیل شده‌اند تا جایی که طی روزهای اخیر تصویری از دختربچه‌ای با نام «آسنا» بین کاربران فضای مجازی مراغه دست به دست شد که واکنش معاون استاندار و فرماندار این شهرستان ویژه را نیز به دنبال داشت.

«سیدعلی موسوی» پس از آن دستور پیگیری موضوع از سوی متولیان امر را صادر کرد و برخی از مردم و کاربران نیز به صورت خودجوش برای جمع‌آوری کمک مالی به خانواده «آسنا» دست به کار شدند.

دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در مراغه تنها دفتر فعال در جنوب‌آذربایجان‌شرقی بوده که تاکنون تولیدات زیادی داشته و هنرجویان زیادی را تعلیم داده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.