7
یادداشت/

صنعت نفت آخرین فرصت ماشین سازی در نیم فصل

  • کد خبر : 14199
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
صنعت نفت آخرین فرصت ماشین سازی در نیم فصل
هفته آخر نیم فصل اول لیگ 98-99 امروز و فردا با برگزاری 8 بازی به پایان می رسد و قهرمان نیم فصل نیز پس از اتمام این بازی ها معرفی می شود.

تبریزمن- وحید ارضی: نمایندگان آذربایجان درهفته پانزدهم در تبریز و تهران به مصاف حریفان خود می روند که امیدواریم هر دو نماینده تبریز در این دو بازی بتوانند حریفان خود را شکست دهند تا پس از چندین هفته ناکامی شاهد امتیازگیری تیم های ماشین سازی و تراکتور باشیم.

ماشین سازی امروز از ساعت ۱۵ میزبان تیم خوب صنعت نفت آبادان است که امسال بر خلاف تیم تبریزی فوتبالی زیبا همراه با کسب نتایج خوب ارائه داده است و امید داریم ماشین سازی بتواند با پیروزی در این مسابقه به اولین برد خود در نیم فصل اول برسد، چراکه ماشین سازان در ۱۴ بازی گذشته خود بردی را کسب نکرده و با ۵ امتیاز تنها تیمی هستند که یک خط تیره در جدول در کنار نام ماشین سازی به چشم می خورد که اصلا در شان و نام و قدمت این تیم نیست.

ماشین سازی را از هر زاویه ای نگاه کنیم بدبختی های مخصوص به خود را دارد و در این چند سال به ویژه دو دهه اخیر مظلوم تر از ماشین سازی نداشته ایم و هر روز به بدبختی های این تیم افزوده می شود که در آینده مفصل به این موضوعات خواهیم پرداخت و الان هم فقط و فقط آرزو داریم تا سبزهای دوست داشتنی تبریز در آخرین ایستگاه نیم فصل اول به یک برد برسند تا مرحمی باشد بر زخمهای دل هواداران صاف و صادق که با این تیم سالیان سال زندگی کرده اند.

از لحاظ فنی هم هیچ پیشنهاد و یا انتقادی به بازی امروز نداریم و به قول گزارشگر قدیمی فوتبال یعنی اسکندر کوتی که وقتی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ مقابل عربستان در حال شکست خوردن بود و آرام آرام از حضور در جام جهانی ناامید می شد، گفت:از تماشاگران تلویزیونی و ملت شریف ایران تقاضا دارم در این لحظات فقط و فقط دعا کنند تا بلکه معجزه ای رخ دهد!

حال وضعیت ماشین سازی را اصلا نمی توان از بعد فنی آنالیز کرد، بازیکنان ماشین خوب می دوند، خوب هم بازی می کنند و تنها ایراد بزرگ این تیم نداشتن صاحب مشخص و یک مربی با تجربه در راس کادر فنی می باشد که این روزها تبدیل به طرح کاد شده است و هرکسی که از راه رسید سرمربی این تیم می شود.

تراکتور هم فردا در آخرین بازی نیم فصل خود در تهران میهمان سایپا خواهد بود و برای این تیم که این روزها و در این سه سال اخیر وضعیت مشابهی از لحاظ ثبات و مدیریت و حتی کادر فنی تشابه زیادی به ماشین سازی دارد، آروزی موفقیت داریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.