9

دوگانه‌کاران آذربایجان‌شرقی نایب قهرمان کشور شدند

  • کد خبر : 14376
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
دوگانه‌کاران آذربایجان‌شرقی نایب قهرمان کشور شدند
رییس هیات سه‌گانه آذربایجان‌شرقی گفت: تیم دوگانه‌کاران (دی اتلون) استان نایب قهرمان مسابقات کشوری در رده جوانان شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا فرامرز رنجکش افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات دو گانه قهرمانی کشور در رده جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش آقایان و بانوان دیروز یکشنبه به میزبانی پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان برگزار شد.

وی یادآوری کرد: در این مسابقات که با حضور ۴۸ ورزشکار از سراسر کشور انجام گرفت، در اسپرینت (مسافت کوتاه شامل ۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲/۵ کیلومتر دو)، «مبین میزبان»، ملی پوش کشورمان از آذربایجان شرقی با زمان یک ساعت و ۴۷ ثانیه به مقام سوم دست یافت.

رنجکش در خصوص دستاورد تیمی نمایندگان آذربایجان شرقی در این مسابقات عنوان کرد: در بخش تیمی این مسابقات نمایندگان آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاده و مقام نایب قهرمانی را کسب کردند و استان های اصفهان و زنجان به ترتیب در سکوی اول و سوم ایستادند.

رییس هیات سه گانه آذربایجان شرقی اضافه کرد: در رده بزرگسالان این مسابقات نیز نماینده آذربایجان شرقی با ۱۵ ثانیه اختلاف و با زمان ۳ ساعت و ۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه در رده سوم ایستاد و اصفهان با زمان ۳ ساعت و ۱۲ ثانیه در جایگاه اول و استان گلستان با زمان ۳ ساعت و ۸ دقیقه و ۵۸ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه هیات سه گانه آذربایجان شرقی به همراه اصفهان و کرمانشاه جزو سه هیات برتر سه گانه «تری اتلون کشور» انتخاب شد، گفت: برای انتخاب هیات های برتر تری اتلون کشور در سال ۹۸ شاخص هایی چون حضور در مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، نتایج مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف در ۲ بخش بانوان و آقایان، توسعه نیروی انسانی، بررسی تعداد مربیان، داوران و ورزشکاران فعال، توسعه سخت افزاری شامل فضاهای در اختیار هیات و تجهیزات تخصصی، توسعه منابع مالی، رفتار سازمانی و توسعه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مراسم اهدای مدال و توزیع جوایز این رقابت ها با حضور مهدی گودرزی رییس فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) انجام گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.