14

اولین وبینار بازارهای مالی در تبریز برگزار می‌شود/ دوم اسفند؛ آخرین فرصت ثبت‌نام

  • کد خبر : 14351
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
اولین وبینار بازارهای مالی در تبریز برگزار می‌شود/ دوم اسفند؛ آخرین فرصت ثبت‌نام
اولین وبینار "بررسی روند بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰" با حضور کارشناسان حوزه بورس، ارز دیجیتال، طلا و مسکن، چهارم اسفندماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مرتضی مختاری دبیر علمی این وبینار در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اعلام اینکه بازار بورس از سال ۱۳۹۷ به صورت شارپی رشد کرد، اظهار داشت: وضعیت جامعه به گونه‌ایست که هر جا پول باشد مردم بدان نقطه هجوم می‌برند بنابراین مردم بدون داشتن آگاهی لازم وارد بازار بورس شدند و چون بازار شارپی بود تقریبا همه سهم‌ها، سودده شدند.

وی با اشاره به اینکه خردادماه ۹۹ اتفاقی که انتظار می‌رفت افتاد و بازار بورس فرو ریخت، گفت: مردم در این میان دنبال یک بازار دیگر بودند و این بازار، بازار ارزهای دیجیتال بویژه بیت کوین بود که در اندک زمان ترند شد و متاسفانه این بار نیز مردم چشم بسته و بدتر از همه از طریق صرافی‌های بدون مجوز وارد بازار سرمایه جدید شدند.

دبیر علمی وبینار “بررسی روند بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰”، آگاهی و آموزش را اولین لازمه بازار سرمایه دانست و افزود: بازار سرمایه برخلاف تصور موجود، همیشه صعودی نیست و سقوط و ریزش هم در ذات آن وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه قرار نیست همه هرکاری را انجام دهند، خاطرنشان کرد: همانطور که همه صافکار و مکانیک نمی شوند، قرار نیست همه در بورس و بازار سرمایه باشند و اگر می‌خواهیم وارد این بازار شویم بایستی قبل ازهر چیز، مهارت‌های لازم در خصوص این بازار را کسب کنیم.

مختاری در ادامه سخنانش در تشریح وبینار “بررسی روند بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰” گفت: این وبینار روز دوشنبه چهارم اسفندماه جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۹ عصر با حضور ۶ تن از کارشناسان آکادمیک، باتجربه و جوان حوزه بورس، ارز دیجیتال، طلا و مسکن بصورت آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد.

وی نحوه ثبت‌نام برای حضور در این وبینار را ارسال نام و نام خانوادگی به شماره ۳۰۰۰۲۱۲۸۱۳۹۵۰۹ اعلام کرد و اظهار داشت: یک روز قبل از وبینار، لینکی در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند از این طریق در وبینار شرکت کنند.

دبیر علمی وبینار “بررسی روند بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰” در خاتمه سخنانش، شنبه دوم اسفندماه را آخرین فرصت ثبت‌نام در وبینار اعلام کرد و افزود: در سایت وبینار، امکان حضور آنلاین برای ۲ هزار نفر فراهم شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات‌شان را از طریق همان پلتفرم با کارشناسان و برگزارکنندگان وبینار در جریان بگذارند.

.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.