9

تراکتورسازی ایران در بین صد شرکت برتر ایران حائز رتبه اوّل گردید

  • کد خبر : 14350
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تراکتورسازی ایران در بین صد شرکت برتر ایران حائز رتبه اوّل گردید
تراكتورسازي ايران در رتبه بندي معتبر IMI100 ( رتبه بندي شركتهاي برتر ايران ) در سال جهش توليد در بين صد شركت برتر ايران حائز رتبه اول در گروه ماشين آلات ، تجهيزات و صنايع فلزي گرديد .

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در مراسمی که با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و اسامی شرکت های برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از این شرکت ها تقدیر شد.

در این ارزیابی ، شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون بیشترین فروش ، بیشترین سودآوری ، بالاترین ارزش بازار ، بالاترین ارزش افزوده ، بیشترین دارایی ، بالاترین اشتغال زایی ، بالاترین بهره وری کلّ عوامل معرّفی شدند.

بر این اساس گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ، با پشت سر گذاردن رقبای خود در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران در جایگاه نخست گروه ماشین آلات و تجهیزات فلزی قرارگرفت.

لازم بذکر است اهمیت این انتخاب از آنجائی بیش تر مورد نظر قرار می گیرد که طی دو سال اخیر و همزمان با آغاز و تشدید دوره دوم تحریم ها اکثر صنایع کشور دچار مشکل گردیده است لیکن گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در سایه تلاش کلیه پرسنل و مدیریت هوشمندانه مجموعه با عبور از این محدودیت ها و تنگناها توانست در گروه مربوطه صاحب جایگاه نخست در کشور گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.