8
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد؛

صادرات ۱.۷ میلیون تن کالا از گمرک بازرگان

  • کد خبر : 14392
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
صادرات ۱.۷ میلیون تن کالا از گمرک بازرگان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از صادرات بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا از گمرک بازرگان طی سال جاری خبرداد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا فروغ فاریابی افزود:  در ۱۰ ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تناژ صادرات و افزون بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار تناژ واردات از طریق این پایانه مرزی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین بالغ بر ۵۰۰ هزار تناژ ترانزیت ورودی و نزدیک به ۱۳۵ هزار تناژ ترانزیت خروجی از گمرک بازرگان انجام گرفته است.

فاریابی با اشاره به آمار تردد ناوگان باری و مسافری در ۱۰ ماهه نخست سال جاری در پایانه مرزی بازرگان افزود: این پایانه مرزی یکی از مهمترین گلوگاههای ترانزیتی کشور است که بخش اعظم صادرات و واردات زمینی کشور در آن انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: در سال جاری بنا به محدودیت های کرونایی ورود و خروج ناوگان مسافری از طریق این پایانه مرزی به صفر رسیده و تردد ناوگان باری نیز با ایجاد شرایط و محدودیت های ویژه نصف شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار مقایسه ای در ۱۰ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار تردد ناوگان باری بطور میانگین ۴۹ درصد کاهش را حکایت دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.