12
فرماندار تبریز؛

طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به تبریز روی میز ستاد کرونا

  • کد خبر : 14360
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به تبریز روی میز ستاد کرونا
بهروز مهدوی، فرماندار کلانشهر تبریز گفت: پیشنهاد طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به تبریز، به ستاد ملی کرونا در تهران داده شده و منتظر موافقت این ستاد با طرح مذکور هستیم.

به گزارش تبریزمن محدودیت‌های کرونایی همانند سال گذشته امسال نیز با نزدیک شدن به عید نوروز، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا در بعضی شهرستان ها اجرایی می شود و از ورود خودروها با پلاک غیر بومی ممانعت خواهد شد. سال گذشته تاخیر مسئولین دراعمال محدودیت ورود مسافران متعدد به استان آذربایجان‌شرقی اعتراضاتی را درپی داشت و هم اکنون نیز با نزدیک شدن به اواخر سال نگرانی شهروندان در این مورد افزایش یافته است.

بهروز مهدوی، فرماندار کلانشهر تبریز گفت: ستاد ملی کرونا در تهران تصمیم گیرنهایی اعمال محدودیت کرونایی می باشد.

وی اضافه کرد: در مورد طرح ممنوعیت ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان تبریز و استان آذربایجان شرقی هنوز تصمیمی گرفته نشده است البته ما پیشنهاد ممنوعیت ورود خودرو به تبریز را داده ایم و منتظر موافقت ستاد ملی کرونا در تهران هستیم.

 

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به تبریز

بهروز مهدوی شرایط کرونایی در تبریز و استان را نگران کننده توصیف کرد و افزود: آمار کرونا در استان در حال افزایش بوده و تجمع مردم در مرکز شهر و بازار تبریز بیشتر شده و رعایت پروتکل های بهداشتی کم رنگ شده است.

وی تاکید کرد: اگر این روند تداوم یابد و وضعیت کرونایی در تبریز از زرد به نارنجی تغییر کند مجبور به افزایش محدودیت های کرونایی خواهیم بود که بر اساس جدول مشخص این محدودیت ها خود به خود اعمال خواهند شد.

فرماندار تبریز در پایان عنوان کرد: از مردم تقاضامندیم در مکان های سربسته حضور نداشته باشند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.