17
توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز برگزار شد:

نشست تخصصی ایجاد سلول بهداشتی دفن پسماندهای بیمارستانی بی‌خطر شده

  • کد خبر : 14403
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
نشست تخصصی ایجاد سلول بهداشتی دفن پسماندهای بیمارستانی بی‌خطر شده
نشست تخصصی بررسی کارشناسی ایجاد سلول بهداشتی و مهندسی دفن پسماندهای بی‌خطر شده بیمارستانی و پزشکی برگزار گردید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در این نشست که با حضور مدیران و دست‌اندرکاران قرارگاه خاتم‌الانبیاء و مشاور مطبوع، مرکز پژوهش، معاونت عمرانی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز برگزار گردید، حاضرین در خصوص ایجاد این سلول بهداشتی بحث و گفتگو کردند.

علیرضا اصغری؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در این نشست با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح پسماندهای بیمارستانی و پزشکی افزود:پسماندهای پرخطر بیمارستانی از جمله مهمترین معضلات زیست‌محیطی است که می‌بایست با هماهنگی کلیه دستگاه‌های زیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل محیط‌زیست مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

وی گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر، همکاری و هماهنگی مطلوبی بین نهادهای مختلف و مرتبط با موضوع ایجاد گردیده و با مشارکت بخش خصوصی روند بی‌خطرسازی پسماندهای بیمارستانی و پزشکی از سرعت و دقت بالایی برخوردار شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و دستورات شهردار کلانشهر تبریز اقدامات اجرایی چهار سلول بهداشتی دفن پسماندهای شهری توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز آغاز گردیده و ایجاد سلول بهداشتی دفن پسماندهای بیمارستانی بی‌خطر شده در برنامه اجرایی شهرداری تبریز و این سازمان قرار دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.