8

تجلیل از ۱۹ هنرمند پیشکسوت موسیقی عاشیقی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 14432
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
تجلیل از ۱۹ هنرمند پیشکسوت موسیقی عاشیقی آذربایجان‌شرقی
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۹ هنرمند پیشکسوت موسیقی عاشیقی استان طی مراسمی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا علی محرمی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از این هنرمندان به مناسبت سالروز حماسه تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز امروز برگزار می شود، افزود: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود هنرمندان، ساعت ۱۵ در تالار زنده‌یاد استاد صیامی واقع در مجتمع سینمایی تبریز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم از ولی ‌الله عبدی،‌ حسن اسکندری، ارسلان زارعی، محمد اسکندرپور، بیاضعلی حیدرزاده، ارسلان قهرمانزاده، رضا مریخی، سخاوت محمدی، اله ویردی بخشی،‌ حسین علیزاده، علی جمالپور، ماشاالله علی‌اکبری، انشاالله زلفی، اصغر زارعی‌سنگین، حمایت ایمانی، علی قره‌داغی، حاتم داننده، محرم آذرفام و آیاز حیدرنژاد تجلیل می شوند.

محرمی، موسیقی عاشقی را از آثار هنری و سنتی منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: این هنر غنی در تبیین هویت فرهنگی آذربایجان نقش بسزایی دارد و هنرمندان این عرصه در قالب انجمن هنری فعالیت های خود را با حمایت مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه می دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.