11

خانه جودو در شهرستان‌های اردبیل راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 14479
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
خانه جودو در شهرستان‌های اردبیل راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی خانه جودو در شهرستان‌های تابعه این استان خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا بنابر اعلام روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی در حاشیه دیدار با رئیس فدراسیون جودو اظهار کرد: با توجه به اینکه علاقه‌مندان به رشته ورزشی جودو در شهرستان‌ها بسیار زیاد است، رایزنی برای ایجاد خانه جودو در شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر نیز جریان دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای رشته جودو در استان اردبیل و افزایش سه برابری تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان در چند سال گذشته، از مسئولان درخواست می‌شود جودو را در این خطه بیشتر مورد حمایت قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه ساخت خانه جودو نیاز به امکانات زیادی ندارد و با یک قطعه تاتامی در یک سالن ۱۰۰ یا ۱۵۰ متری می‌توان این خانه تخصصی را راه اندازی کرد، گفت: یک قطعه تاتامی تا پایان سال‌جاری به هیات جودو در این استان اهدا خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی برای شرکت در لیگ جودو در سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ با نام هیات جودو اردبیل اشاره کرد و افزود: جودو جزو معدود رشته‌هایی است که اتحاد بین اعضای آن وجود دارد و همین همدلی می‌تواند نتیجه‌های مثبتی را به بار بیاورد که در این راستا امید می‌رود با همکاری فدراسیون این رشته در استان اردبیل پویاتر شود.

انوشیروانی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه تلاش می‌شود در بخش استعدادیابی، مربی‌گری و داوری از همه ظرفیت‌های این رشته ورزشی استفاده شود، امید می‌رود پیشکسوتان و ورزشکاران یاری‌گر این رشته ورزشی باشند و برای توسعه آن هیات ورزشی استان اردبیل را حمایت کنند.

در مجموع بیش از ۳۷ هزار نفر ورزشکار زن و مرد سازمان‌دهی شده در رشته‌های گوناگون ورزشی در استان اردبیل فعالیت دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.