24
باید هواداران‌مان را به آرزویشان برسانیم؛

افضل: بازی سنگینی با راگا داریم/ مس نشان داده فقط به فکر قهرمانی نیست!

  • کد خبر : 14458
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
افضل: بازی سنگینی با راگا داریم/ مس نشان داده فقط به فکر قهرمانی نیست!
مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ابراز امیدواری کرد تا این تیم برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال را کسب کند.

به گزارش تبریزمن علیرضا افضل در خصوص وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خیلی خوب است. بعد از بازی با کوثر ۲ روز استراحت داشتیم اما دوباره تمرینات‌مان را پیگیری کردیم. بچه‌ها خیلی خوب و سرحال تمریناتشان را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: علی رغم اینکه این هفته استراحت داریم، تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم از چه جاهایی به ما ضربه می‌زنند و ما چگونه می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم تا بتوانیم در بازی حساس با راگا که بازی خیلی سنگینی با تیم خیلی خوب و با شخصیت است، امتیازات لازم را بگیریم و بازی‌های آینده‌مان را خیلی راحت‌تر پشت سر بگذاریم و بتوانیم برای مرحله بعد برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام دهیم تا چهارمین قهرمانی مس سونگون که لیاقت آن را دارد کسب کنیم.

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: بچه‌ها واقعا زحمت می‌کشند، مدیریت باشگاه، مجتمع مس سونگون، نماینده خوب ورزقان و اهالی خوب آذربایجان از ما به خوبی حمایت می‌کنند و امیدواریم که بتوانیم جواب زحمات این دوستان و اهالی رسانه را بدهیم و در روز آخر لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببریم و از شرمندگی این هواداران، مدیریت و مجتمع مس سونگون درآمده و آن‌ها را به آرزویشان برسانیم.

افضل در پاسخ به اینکه تاکنون چند بار به مقام قهرمانی دست پیدا کرده است، گفت: شخصا ۴ قهرمانی داشته‌ام و امیدوارم پنجمین جام قهرمانی را هم بالای سر ببریم و این را تنها با تلاش بچه‌ها می‌توانیم به دست بیاوریم.

وی افزود: هدف من همیشه قهرمانی است، اگر منِ مربی شخصیت قهرمانی را داشته باشم می‌توانم آن را به بچه‌ها هم القا کنم اما اگر خودم ترس از شکست داشته باشم، اصلا در این قضایا وارد نمی‌شوم. فقط مثبت فکر می‌کنم و این مثبت اندیشی را هم به بچه‌ها تزریق می‌کنم که روز به روز چه از نظر فنی و چه اخلاقی بهتر شوند.

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: خدا را شکر امسال هم تیم‌مان از نظر اخلاقی خیلی خوب کار می‌کند. در چند بازی بچه‌هایمان می‌توانستند به گل برسند اما توپ را به بیرون زده و مسائل اخلاقی را رعایت کردند تا نشان دهیم که تیم مس سونگون فقط به فکر قهرمانی نبوده و به فکر اخلاق مداری هم هست. خدا را شکر تا این مرحله هم خیلی خوب ظاهر شدیم و امیدوارم که تا روز آخر هم این روند ادامه پیدا کند و ما بتوانیم قهرمان این دوره از بازی‌ها شویم.

افضل در پاسخ به این سوال که کدام تیم سخت‌ترین حریف مس سونگون تا بدین جای کار بوده، خاطرنشان کرد: ما در این دوره بازی آسان نداشته‌ایم. تمام تیم‌هایی که مقابل مس سونگون بازی می‌کنند، با انگیزه می‌آیند چون بالاخره باشگاه پر افتخاری است. تمام بازیکنان و مربیان ایران دوست دارند در این باشگاه مربیگری یا بازی کرده و مدارج ترقی را طی کنند تا بتوانند از طریق باشگاه مس سونگون به تیم ملی راه یافته و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

وی در خصوص جو موجود در تیم مس سونگون ورزقان گفت: خدا را شکر همه بچه‌ها خوب کار می‌کنند و مشکلی از این بابت نداشته‌ایم. در این دوره از بازی‌ها یک خروجی هم داشتیم و آقای تقی‌زاده که بازیکن خیلی خوبی بوده و ما هم به او نیاز داشتیم، از جمع‌مان جدا شد. برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم. الحمدلله همه بچه‌ها از نظر فنی، تاکتیکی و اخلاقی خیلی خوب بوده و همه آنها برای من یکسان هستند. هر کدام که شرایط بهتری داشته باشد، بازی می‌کند، امیدوارم که همین روند و خصوصیات اخلاقی را هم من و هم بچه‌ها رعایت کنیم که تا روز آخر به مشکلی برنخوریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.