8

تیم والیبال شهرداری ارومیه با رتبه دومی به پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد

  • کد خبر : 14570
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
تیم والیبال شهرداری ارومیه با رتبه دومی به پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل فولاد سیرجان ایرانیان پیروز شد و با رتبه دومی به پلی‌آف صعود کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان امروز، چهارشنبه در سالن خانه والیبال تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر دو حریف مدعی خود را شکست داد.

در این مسابقه دیدنی و نزدیک، شهرداری ارومیه در ست‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۲ برابر حریف خود پیروز و تنها در ست‌های دوم و سوم با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۲ به فولاد باخت.

در این دیدار که قضاوت آن را محمدرضا درفش‌کاویان به کمک وحید پورکاشیان برعهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه پوریا فیاضی، مسعود غلامی، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدطاهر وادی، سعید مصطفی وند و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد و در ست سوم پوریا فیاضی بدلیل مصدومیت از زمین خارج و مصطفی کارخانه جایگزین او شد که این بازیکن در ست‌های چهارم و پنجم یکی از ستارگان تیم شهرداری لقب گرفت.

پوریا یلی از شهرداری ارومیه  با ۲۵ امتیاز و صابر کاظمی با ۳۱ امتیاز از فولاد سیرجان ایرانیان برترین بازیکنان زمین بودند.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز بعد از سپاهان اصفهان به‌عنوان تیم دوم صعود کرد و فولاد سیرجان رتبه سوم را کسب کرد.

به این ترتیب شهرداری ارومیه در پلی‌آف با شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان با لبنیات هراز آمل دیدار خواهندکرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.