8

کارگروه پیگیری مطالبات فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 14608
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کارگروه پیگیری مطالبات فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات اهالی رسانه به ویژه فعالان حوزه نشر مکتوب، گفت: تشکیل کارگروه مشترک رسانه‌ای برای پیگیری مطالبات و مشکلات فعالان رسانه ای استان، در اولویت است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، سیدقاسم ناظمی، در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی اظهار کرد: بنده خود را جزو جامعه رسانه ای استان می‌دانم و همواره بر اثرگذاری این قشر فرهیخته در جریان‌های مختلف اعتقاد دارم.

وی با اشاره به این‌که وحدت و همدلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لازمه تعالی جایگاه فرهنگی استان است، گفت: اهالی فرهنگ و رسانه باید در کنار یکدیگر باشند.

ناظمی، بر لزوم کیفی گرایی در عرصه رسانه‌های استان تاکید کرد و گفت: باید شیوه‌های کارآمدی را برای توانمندسازی رسانه‌ها تعریف کنیم و فضای رسانه‌ای استان باید احیا شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه پیشانی و معرف یک شهر است، خاطرنشان کرد: اهمیت و جایگاه رسانه‌ باید در افکار عمومی و همچنین دستگاه ها به نحوی باشد که توقف انتشار یک روزنامه‌ یا تعطیلی یک سایت خبری هم برای اهالی رسانه و هم دیگر اقشار مردم مهم باشد.

ناظمی تاکید کرد: تشکل های صنفی نقش مهمی در انسجام‌بخشی به فعالیت های رسانه ای استان دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز به عنوان نهاد متولی و در حد توان و در چارچوب قانون از رسانه‌ها  و تشکل‌های صنفی در این حوزه حمایت می کند و هرجا که قانون نیاز به اصلاح داشته باشد اقدام لازم را برای این امر انجام خواهد داد.

در این دیدار، اعضای هیات مدیره به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.