19

اعضای ستاد انتخابات آذربایجان شرقی منصوب شدند

  • کد خبر : 14703
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
اعضای ستاد انتخابات آذربایجان شرقی منصوب شدند
استاندار آذربایجان شرقی با صدور احکام جداگانه‌ای، رییس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌ دوره‌ مجلس شورای اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه طی حکمی علیار راستگو را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ منصوب کرد.

وی همچنین در احکام جداگانه‌ای مرتضی محمدزاده را به عنوان دبیر و حمیدرضا قاسم‌زاده را به عنوان رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین جهانگیر اسکندرزاده را به عنوان دبیر ستاد امنیت انتخابات، محمد شهابی را به عنوان رییس کمیته حراست و استعلامات، فرداد تیموری را به عنوان رییس کمیته فناوری اطلاعات، حسن پاشازاده را به عنوان رییس کمیته حقوقی، ذوالفقار همتی را به عنوان رییس کمیته اطلاع‌رسانی و احد جودی به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

پورمحمدی، در متن احکام انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کرده است، با اهتمام دست‌اندرکاران انتخابات، همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شان و منزلت مردم آذربایجان شرقی فراهم و حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس طبق قوانین و مقررات و در فضایی توام با نشاط و آرامش رعایت شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین انتخابات میان‌دوره‌ مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به طور همزمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.