6
داوود بهبودی:

حریم و بستر رودخانه های آذربایجان شرقی سنددار می شود

  • کد خبر : 14693
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
حریم و بستر رودخانه های آذربایجان شرقی سنددار می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه سنددار کردن حریم و بستر رودخانه های استان خبر داد.

به گزارش تبریزمن، داود بهبودی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را در سال ۱۳۹۹ برگزار کردیم که در ابتدای جلسه طرح جامع شهرستان بناب مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ترازنامه انرژی استان که نشان دهنده وضعیت سبد مصرفی انرژی از حامل های مختلف اعم از برق، گاز، بنزین و نفت است، در بخش های مسکونی، کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و خدمات مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفت.

بهبودی همچنین از امضای تفاهم نامه سنددار کردن حریم و بستر رودخانه های استان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه بین اداره کل ثبت اسناد، شرکت آب منطقه ای، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی منعقد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی توضیح داد: بر اساس این تفاهم نامه در طی برنامه زمان بندی شده چند سال آینده به تدریج تمام بسترها و حرائم رودخانه ها شناسایی و برای آنها سند ثبتی صادر می‌ شود.

وی اعلام کرد: این امر از تصرف های غیرقانونی بستر رودخانه ها و ساخت و ساز غیر مجاز و در نتیجه از خسارت های احتمالی هنگام بروز حوادثی مثل سیل جلوگیری و در واقع یک نقش پدافند غیرعامل ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.