7

آذربایجان شرقی رتبه اول تحت پوشش بی سوادان و کم سوادان را کسب کرد

  • کد خبر : 14714
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
آذربایجان شرقی رتبه اول تحت پوشش بی سوادان و کم سوادان را کسب کرد
با پایان رسمی کلاس گذاری در 30 بهمن ماه سال جاری، آذربایجان شرقی با ۱۰۱.۵ درصد رتبه اول تحت پوشش قراردادن بی سوادان و کم سوادان کشور را کسب کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا معاون سواد آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، ضمن تبریک این موفقیت، تحقق این مهم را در سایه تلاش شبانه روزی همکاران سوادآموزی، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق و مخصوصا آموزش دهندگان عنوان کرد.

اسفندیار صادقی افزود: با توجه به این‌که در لایه‌های سخت شناسایی اسمی بی سوادان و کم سوادان هستیم، شناسایی اسمی و کلاس گذاری، بسیار سخت است و تحقق این امر نشان از جدیت و پیگیری همکاران سوادآموزی دارد.

وی با اشاره به این‌که آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ریشه کنی بی سوادی نیست، خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته معاونت سوادآموزی استان با احیا تفاهم نامه‌های قبلی و انعقاد قرارداد های جدید اقدام به جلب مشارکت بین بخشی کرده است و از این رو تمامی ارگان ها و دستگاه های مرتبط، در کسب رتبه اول کشوری سهیم هستند.

صادقی با اشاره به اینکه علاوه بر تحت پوشش بردن عالی، نگهداشت سوادآموزان نیز مسئله مهم و اساسی است، گفت: سوادآموزی استان با نظارت و بررسی حداکثری به صورت حضوری و غیر حضوری بدنبال کیفیت بخشی به کلاس های سوادآموزی نیز است.

معاون سوادآموزی استان اظهار کرد: علی رغم پایان رسمی کلاس گذاری  همچنان امکان جذب کم سواد به صورت متفرقه ممکن است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.