18
رئیس انجمن نمایش آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

اجرای تئاتر در تبریز با نصف ظرفیت سالن

  • کد خبر : 14718
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
اجرای تئاتر در تبریز با نصف ظرفیت سالن
رئیس انجمن نمایش آذربایجان شرقی گفت: با تغییر وضعیت رنگ کرونایی تبریز، اجرای تئاتر طی روزهای اخیر در این شهر با نصف ظرفیت سالن شروع شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا احمد رجب‌پور، با بیان اینکه با تغییر رنگ کرونایی تبریز از نارنجی به زرد، اجرای نمایش‌ها نیز با نصف ظرفیت سالن از سر گرفته شده است، اظهار کرد: هم اکنون نیز نمایش «سرد سرخ تبریز» در حال اجرا بوده و نمایش «خرس‌های پاندا» نیز طی روزهای اخیر اجرا و به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه نمایش‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با نصف ظرفیت سالن در تبریز اجرا می‌شود، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و وضعیت معیشتی هنرمندان، نمایش‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت سالن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به سابقه تبریز در حوزه هنرهای نمایشی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بیش از ۵۰ گروه نمایشی و بیش از ۱۰۰۰ هنرمند تئاتر در استان داریم.

رجب‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه کرونا بیشترین صدمه را به هنرمندان تئاتر وارد آورده است، ادامه داد: علاوه بر ضربه‌های اقتصادی و معیشتی، هنرمندان تئاتر از لحاظ جو روانی نیز در تنگنا قرار گرفتند، چراکه همواره به صورت تیمی و جمعی کار می‌کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.