11
رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خبر داد:

برگزاری گردهمایی پهلوانان زورخانه‌ای در شب میلاد حضرت علی(ع) در تبریز

  • کد خبر : 14859
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
برگزاری گردهمایی پهلوانان زورخانه‌ای در شب میلاد حضرت علی(ع) در تبریز
به همت رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کلانشهر تبریز، ورزشکاران این رشته در شب میلاد حضرت علی(ع) گردهم جمع می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حاج حسین افتخاری با بیان اینکه هدف از این گردهمایی، تجدید بیعت با ولایت است اظهار داشت: در این شب عزیز و به خاطر اینکه الگوی همه ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی، حضرت امیرالمومنین است، این مراسم را ترتیب دادیم تا بیش از پیش با منش و شیوه مردانگی آن بزرگوار آشنا شویم.

وی گفت: همه ورزشکاران نه فقط ورزشکاران زورخانه‌ای، باید در کنار توجه به ورزش قهرمانی، به اخلاق ورزشی هم توجه بکنند و ورزش را فقط برای قهرمان شدن و کسب مدال خلاصه نکنند.

رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اشاره به ارزش و مقام پیشکسوتان و بزرگان در بین ورزشکاران زورخانه‌ای گفت: در این رشته آداب و آئین خاصی هست که باید به همه رشته‌ها سرایت کند، از جمله تذهیب نفس، احترام به پیشکسوتان و بزرگان، توجه به معنویات، سلامت جسمانی و… که به وضوح در ورزش زورخانه‌ای قابل لمس است.

افتخاری با اشاره به جزئیات این گردهمایی گفت: در شب میلاد حضرت علی(ع) و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، این مراسم با حضور امام جمعه محبوب شهر تبریز دکتر آل‌هاشم، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین دیگر استانی در محل زورخانه علی بن‌ابیطالب شهرستان تبریز برگزار و از پیشکسوتان این رشته باستانی و فرهنگی، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: اجرای آوازخوانی توسط مرشد زورخانه در مورد زندگی و سیره امیرالمومنین و همچنین آماده کردن کیک دو هزار نفری از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی و ورزشی است.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهرستان تبریز در پایان با اشاره به شرایط بهداشتی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی گفت: برای اجرای این مراسم، تمهیدات کافی تدارک دیده شده است و امیدواریم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، هیچ مشکلی در اجرای این برنامه نداشته باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.