4

استاد دانشگاه مراغه جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی را کسب کرد

  • کد خبر : 14988
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
استاد دانشگاه مراغه جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی را کسب کرد
رئیس دانشگاه مراغه با اشاره به تلاش‌های پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان این مرکز دانشگاهی گفت: جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی از سوی مالکی شهرکی، استاد و عضو هیات علمی این دانشگاه کسب شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا محمدعلی لطف اللهی افزود: این عضو هیات علمی دانشگاه مراغه موفق به کسب جایزه این  ارزشمند از بنیاد ملی نخبگان شد.

وی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه ای را تحت عنوان «جایزه مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی»  در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می کند.

وی اضافه کرد: این جایزه ملی با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می شود.

وی گفت: در این راستا، اساتید دانشگاهی که موفق به کسب این جایزه می شوند، می توانند از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی استفاده کنند.

وی افزود: کسب این جایزه ملی توسط استاد تلاشگر این دانشگاه و قرار گرفتن هشت استاد در بین محققان برتر دنیا نشان از رویکرد پژوهش محور دانشگاه مراغه است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=14988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.