8

«قطار شرق هرگز به مقصد نرسید» منتشر شد

  • کد خبر : 15013
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۵۵
«قطار شرق هرگز به مقصد نرسید» منتشر شد
مجموعه داستان «قطار شرق هرگز به مقصد نرسید» اثر رومینا نیک‌اندیش منتشر شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، کتاب «قطار شرق هرگز به مقصد نرسید» داستان‌های کوتاهی‌ست به قلم رومینا نیک‌اندیش که به تازگی از سوی نشر روزبهان منتشر شده است.

این کتاب ۱۰ داستان را در بغل دارد و فضاهای رئالیستی آن گاه با رئالیسم جادویی درآمیخته و معضلات اجتماعی را زیر ذره‌بین قرار می دهد.

شخصیت‌های داستان‌های این مجموعه از آدم‌های جهان واقعی‌اند؛ آدم‌هایی که در حالت‌های مختلف انسانی و در تضاد، در یأس و امیدواری و در سکون و حرکت مداوم به سر می‌برند. هر داستان، روایتی‌ست از تقابل واقعیت‌ها و امیدها…

دبیر این مجموعه اصغر نوری، ویراستار ملیکا قاسمی و طراح جلد مجید کاشانی است.

علاقمندان می توانند کتاب “قطار شرق هرگز به مقصد نرسید” در سایت انتشارات روزبهان به نشانیRoozbahan.com و سایت ۳۰بوک به نشانی ۳۰book.com تهیه کنند.

گفتنی است رومینا نیک اندیش متولد ۱۳۷۳ در تبریزبوده که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی با زیرشاخه‌ی بازیگری_کارگردانی در دانشگاه نبی اکرم(ص) به پایان رسانده است.

او در حوزه‌ی بازیگری تئاتر، دوبله و نویسندگی فعالیت دارد و پیش از انتشار اولین مجموعه داستان خود، جوایزی چون جایزه‌ی دوم داستان کوتاه از جشنواره‌ی بین المللی سیمرغ سلامت، جایزه‌ی بهترین طرح فیلمنامه از جشنواره‌ی کشوری پاسارگاد و … را کسب کرده و برخی از آثارش در روزنامه‌های خارج از کشور همچون مجله‌ی شهروند بی‌سی کانادا به چاپ رسیده است.

“قطار شرق هرگز به مقصد نرسید” اولین کتاب اوست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.