7
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان خبر داد؛

آموزش دوره‌های تخصصی علوم پزشکی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 15068
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
آموزش دوره‌های تخصصی علوم پزشکی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از آموزش دوره‌های تخصصی علوم پزشکی توسط این سازمان استان خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا دکتر جعفر محسنی در حاشیه برگزاری دوره جامع لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فوتوگرافی در تبریز اظهار کرد: آموزش دوره‌های تخصصی حوزه علوم پزشکی به خصوص دوره‌های مهارتی، از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که متخصصانی که دارای تحصیلات دکتری هستند، برای ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران، باید دوره‌های تخصصی را بگذراند تا مهارت خود را ارتقا دهند.

وی افزود: دندانپزشکان استان قبلا برای گذراندن دوره تخصصی لمینیت‌های سرامیکی با آموزش دنتال فوتوگرافی، مجبور به سفر به تهران بودند و در این راستا هم باید کار و زندگی و مطب خود را برای مدتی تعطیل می‌کردند. اما اکنون این فرصت فراهم شده تا در تبریز نیز شاهد برگزاری این دوره مهم تخصصی باشیم.

وی با بیان این‌که دندانپزشکان در این دوره، تعدادی از مهارت‌های تخصصی خود را تقویت می‌کنند، گفت: این دوره با حضور ۳۰ دندانپزشک از روز چهارشنبه (ششم اسفندماه) تا روز جمعه (هشتم اسفندماه) در محل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

دکتر محسنی با تقدیر و تشکر از دکتر امین موسوی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تبریز از بابت اجازه برگزاری دوره تخصصی دندانپزشکی در این دانشکده، متذکر شد: گواهی صادر شده در انتهای این دوره، از سوی جهاددانشگاهی بوده و قابل ترجمه و استفاده در کشورهای خارجی است.

دکتر سینا قاسمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز با حضور در این کارگاه‌، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برگزاری دوره لمینیت‌های سرامیکی به همراه آموزش دنتال فوتوگرافی مخصوص دندانپزشکان است تا مهارت‌های خود را در این دو حوزه افزایش دهند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در دوره‌های تکمیلی برای دندانپزشکان عمومی، اظهار کرد: با توجه به کافی نبودن فرصت آموزشی دوره دندانپزشکی عمومی در دانشگاه‌ها، نیاز به آموزش‌های تکمیلی تخصصی در حوزه‌های مختلف برای دندانپزشکان وجود دارد.

وی افزود: یکی از این آموزش‌هایی که در عصر کنونی، دندانپزشکان عمومی حاضر به فراگیری آن هستند، آموزش لمینیت و دنتال فوتوگرافی است که برای اولین بار در تبریز و با مشارکت دو نهاد جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و آذربایجان شرقی برگزار شده و امیدواریم تا این دوره، مقدمه‌ای برای برگزاری دوره‌های بعدی در این خصوص و در حوزه‌های دیگر باشد.

وی متذکر شد: در اتمام دوره مذکور، گواهی پایان دوره با نام سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به دندانپزشکان تعلق می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.