9

تصویب بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مرند

  • کد خبر : 15058
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
تصویب بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مرند
رئیس شورای اسلامی شهر مرند از تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر به مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا یداله هاشم زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ که توسط شهردار مرند به شورا ارایه شده بود، طی جلسات متعدد و فشرده توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با اختصاص ۴۴ درصد از بودجه به پروژه های عمرانی و ۵۶ درصد به هزینه های جاری در سال ۱۴۰۰، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی همه شهرداری‌ها و هزینه های سنگین پروژه های عمرانی و با هدف ساماندهی پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی شده، در بودجه بندی پروژه های عمرانی سال آینده سعی شده تا از شروع هرگونه پروژه عمرانی جدید خودداری شود و تلاش شهرداری در جهت تکمیل پروژه های در دست اقدام و ناقص باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مرند یادآوری کرد: عمران و آبادانی شهر، زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاران، مدیریت هزینه ها و رعایت اصل صرفه جویی، تأمین منابع مالی پایدار، توسعه صنعت گردشگری و توجه ویژه به زیباسازی شهر از دغدغه‌ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند می‌باشد.

شهردار مرند نیز گفت: میزان افزایش بودجه سال آتی شهرداری، کاملا منطقی و کارشناسی بوده و بودجه سال ۹۹ نیز ۱۰۰ در صد محقق شده است.

کاوه افزود: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام از اولویت های لحاظ شده بودجه ۱۴۰۰ می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی از قبیل تالار شهر، پارک ریحان، پردیس سینمایی، المان میدان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) و ورودی های شمالی و جنوبی شهر، موزه دکتر نصیری و برخی پروژه‌های دیگر از جمله مهمترین پروژه های شهرداری مرند در سال ۱۴۰۰ خواهند بود که در لایحه بودجه پیش بینی شده اند.

شهردار مرند ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، پروژه های جدول گذاری و احداث جوب ها، پیاده روسازی و سنگ فرش معابر، بهبود فضاهای شهری و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر نیز در حجم قابل توجهی اجرا خواهند شد.

شهر مرند در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز، سومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی از نظر جمعیت است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.