6

لزوم تعامل بخش صنعت با رسانه/ خانه صنعت به مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه دارد

  • کد خبر : 15152
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
لزوم تعامل بخش صنعت با رسانه/ خانه صنعت به مسئولیت اجتماعی نگاه ویژه دارد
قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران بر لزوم ارتقای تعامل و همکاری با رسانه های جمعی تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، آرمان خالقی در جمع اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بخش عمده مشکلات بخش خصوصی در تعامل با ارباب جراید و رسانه‌های گروهی حل می شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همکاری و ارتباط دوسویه بین بخش صنعت و معدن با رسانه‌ها گفت: متاسفانه بخش خصوصی از قدرت رسانه ای برای بیان مشکلات و رفع موانع فعالیت خود غافل مانده است.

خالقی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن تشکلی نوپا محسوب شده و عمر فعالیت آن به دو دهه می‌رسد افزود: گرچه این مجموعه در تهران با راه‌اندازی واحد روابط‌عمومی و بکارگیری مشاوران مطبوعاتی درصدد ایجاد تعامل و ارتباط با رسانه بود اما واحدهای استانی از این ظرفیت مغفول مانده‌اند.

قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران بر لزوم پاسخگویی مسئولان تشکل‌های صنعت و معدن در سراسر کشور تاکید کرد و یادآور شد: اگر پاسخگویی و اطلاع رسانی صورت نگیرد و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، چالش‌ها و محدودیت‌های بوروکراتیک بیان نشود، نمی‌توان انتظار حل مشکلات را داشت.

وی با بیان اینکه مجمع خانه صنعت و معدن کشور با حضور ۳۱ عضو از تشکل‌های استانی تشکیل می‌شود تصریح کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را برای مشاوره به دولت و مجلس در تدوین سیاست های صنعت و معدن و تسهیل قوانین به کار بسته است.

آرمان خالقی با تاکید بر اینکه خانه صنعت و معدن قصد دارد به مقوله مسئولیت اجتماعی به صورت جدی وارد شود خاطرنشان کرد: انتقال پول موسسات اقتصادی به حوزه فرهنگ نیاز به اصلاح قوانین دارد و تا زمانیکه فعالیت‌های فرهنگی مشمول معافیت‌های مالیاتی نشود، بخش صنعت و معدن کمتر به این موضوع ورود خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.