7
استاندار آذربایجان شرقی:

۱۵۰ هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه‌جا شود

  • کد خبر : 15266
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
۱۵۰ هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه‌جا شود
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سکونت نزدیک به نیم میلیون نفر در مناطق حاشیه نشین تبریز گفت: باید نزدیک ۱۵۰ هزار هکتار بافت حاشیه نشین تبریز جابه جا شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور مدیران مرتبط در محل استانداری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، افزود: شهرک جوانان تبریز جزو شهرک‌های جدید تبریز بوده که برای جابجایی ساکنان بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی شهر تبریز احداث می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری در طرح احداث شهرک جوانان تبریز به منظور رفع نگرانی‌ها درخصوص رعایت حریم گسل ضروری است، ادامه داد: باید همه جوانب ایمنی در این شهرک رعایت شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرک جوانان تبریز مساحتی ۱۳۲ هکتاری دارد، افزود: طرح احداث این شهرک نباید جای هیچ‌گونه نگرانی از نظر ایمنی داشته باشد.

پورمحمدی با بیان اینکه نزدیک ۱۵۰ هکتار از بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در تبریز جابه جا شود، ادامه داد: ظرفیت احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی در مرحله اول در شهرک جوانان وجود دارد.

وی گفت: با وجود مطالعات و کار کارشناسی دقیق در تدوین طرح احداث این شهرک و تصویب آن در شورای عالی شهرسازی، بازنگری در این طرح به ضروری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.