4

نیاز ۵۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی به بازسازی

  • کد خبر : 15208
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
نیاز ۵۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی به بازسازی
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: نیمی از کلاس‌های درس استان نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.
به گزارش تبریزمن به نقل از صدا و سیما محمد نجفی  در جلسه انعقاد قرارداد احداث ۶ سالن ورزشی و مدرسه توسط خیران در ملکان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز استان ۲۰۸ میلیارد تومان برای نوسازی واحدهای آموزشی مساعدت کرده اند که در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور هستیم.
 وی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه احداث ۷۷ مدرسه و سالن ورزشی توسط خیران در مدت ۵۸ ماه در شهرستان ملکان در کشور بی سابقه است و این شهرستان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است

فرماندار ملکان هم در این نشست گفت: ۲۵ درصد اعتبار طرحهای عمرانی آموزش و پرورش استان به این شهرستان  اختصاص یافته است.

نقی محمدی افزود: امسال ۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان تخصیص یافته بود که ۲۰ میلیارد تومان آن صرف طرح‌های آموزشی این شهرستان شده است.
نیاز ۵۰ درصد مدارس آذربایجان شرقی به بازسازی
وی ادامه داد: در ۲ ماه گذشته تفاهم نامه ۱۶ طرح خیرساز در ملکان منعقد شده است که این تعداد که شامل ۱۰ باب سالن ورزشی و ۶ باب مدرسه است در کشور کم نظیر است.

در این جلسه تفاهم نامه ساخت سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی خیر ساز روستای قوشقیه، مدرسه ۶ کلاسه و سالن ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستای آقمنار، سالن‌های ورزشی ۱۰۰۰ مترمربعی روستا‌های بنایم و آجر دیزج و سالن ورزشی ۵۰۰ مترمربعی روستای قوزوچی اولن امضا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.