4
آغاز ثبت نام کارگاه‌های تخصصی آنلاین فرهنگی هنری ویژه فصل بهار در آذربایجان شرقی؛

کودکان و نوجوان با ثبت نام در کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری به استقبال بهار می‌روند

  • کد خبر : 15449
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کودکان و نوجوان با ثبت نام در کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری به استقبال بهار می‌روند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کودکان و نوجوانان برای کارگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری در فصل بهار خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب تصریح کرد: روند رو به رشد شرکت‌ کنندگان و عناوین کارگاه‌ها از تابستان سال جاری تاکنون قابل توجه بوده و حاکی از رضایت عمومی خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مجازی است.

 وی با بیان اینکه برای کارگاه‌های تخصصی و آنلاین در بهار ۱۴۰۰ عناوین جدیدی نیز اضافه شده است تاکید کرد: مجموعه کارگاه‌های حال خوش زندگی با موضوعاتی همچون شادبودن، خوش‌بینی و خودباوری، داستان نویسی در سطح مقدماتی تا پیشرفته، ساخت عروسک نمایشی، موسیقی ارف، نوشتن خلاق، ساخت زیورآلات تزئینی، خوانش متون ادبی، فن بیان و زبان بدن و پرورش خلاقیت به همراه نقاش و سفال و نجوم از جمله کارگاه‌های هستند که در فصل بهار به صورت آنلاین برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

 مدیرکل کانون استان در عین حال تصریح کرد در مجموع ۴۰ کارگاه آنلاین فرهنگی هنری و ادبی برای علاقه‌مندان در فصل بهار در نظر گرفته شده است.

 بینش با اشاره به مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌ها افزود از ۱۱ الی ۲۱ اسفندماه علاقه‌مندان فرصت دارند با مراجعه به سامانه asharghi.kpf.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 وی افزایش مهارت‌های فرهنگی و هنری به ایجاد نشاط و شادابی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را از مهمترین اهداف برگزاری کارگاه‌های تخصصی آنلاین برشمرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.