8

سومین شهرک صنعتی اردبیل احداث می‌شود

  • کد خبر : 15548
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
سومین شهرک صنعتی اردبیل احداث می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آغاز مطالعات احداث سومین شهرک صنعتی اردبیل خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا محمد اهلی افزود: در حال حاضر ۲ شهرک صنعتی در اردبیل فعال است و گام‌های  اولیه احداث شهرک صنعتی شماره سه نیز برداشته شده است.

وی از اختصاص۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی به تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی یک و ۲ اردبیل خبرداد و گفت: ساماندهی ورودی این شهرک‌های صنعتی در اولویت است و این ساماندهی برای تسهیل عبور و مرور اجرایی می‌شود.

اهلی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی یکی از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی است افزود:یکی از لازمه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان اردبیل هم ایجاد زیرساخت‌های مناسب است که در این زمینه باید توجه ویژه ای به شهرک‌های صنعتی جدید در استان شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با همکاری و حمایت مسئولان استان، مشکلات و کمبودهای موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک شود.

وی شهرک‌های صنعتی را بهترین مکان ممکن برای سرمایه گذاران دانست و گفت: البته ممکن است کاستی هایی هم در این مسیر وجود داشته باشد ولی تلاش می‌شود تا با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع مشکلات روند جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان از شتاب بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی کشور را به دنبال خواهد داشت و حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده خواهد رسید.

وی با اشاره به افزایش روزافزون حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی افزود: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده و قیمت پایین حق بهره‌برداری زمین در شهرک‌های صنعتی، حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است، به نحوی که در سال ۹۸ تعداد ۹۳ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده بود این در حالی است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵ قرارداد با متقاضیان در شهرک های صنعتی انعقاد گردیده است.

اهلی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی ۲ اردبیل به متقاضیان واگذار شده است که طی چند سال آینده دیگر زمینی در این شهرک برای واگذاری به سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت.

استان اردبیل دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.