10

بازیکنان ماشین‌سازی از هتل محل اقامت بیرون شدند

  • کد خبر : 15630
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
بازیکنان ماشین‌سازی از هتل محل اقامت بیرون شدند
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل بدهی کلان باشگاه از هتل محل اقامت خود بیرون رانده شدند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین سازی که طی ماه های اخیر به دلیل عدم حمایت مالی کافی با مشکلات عدیده مواجه شده است، در تازه ترین مورد تعدادی از بازیکنانش از هتل خود اخراج شده و مسئولان هتل اعلام کرده اند تا زمانی که بدهی باشگاه تسویه نشود، اجازه اقامت بازیکنان در این محل داده نخواهد شد.

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی با انتشار این خبر در صفحه های اجتماعی و شخصی خود از اینکه بین دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی توسط مالک و سران باشگاه ها تعیض اعمال می شود، ابراز گلایه کرده و با تایید خبر اخراج از هتل محل اقامت خود، اعلام کرده اند ادامه این روند دیگر قابل تحمل نیست.

این بازیکنان در مطلبی مشترک در شبکه های اجتماعی نوشته اند: «با سلام خدمت هواداران محترم ماشین سازی و مردم خوب تبریز، قبل از هر چیز می دانیم که از نتایج به دست آمده تیم راضی نیستین و خودمان هم شرمنده ایم اما بهتره شما هم در جریان اوضاع اعضای تیم باشید، روز اولی که برای قرارداد آمدیم آقایان قول‌هایی داده‌اند که تا الان هیچ کدام انجام نشده است، قراردادی با کمترین مبلغی که می‌ شد بستند و گفتند کم هست اما به موقع پرداخت می شود اما تا این لحظه که کمتر از ۲۰ روز به عید مانده فقط ۲۰ درصد دریافت کردیم».

در ادامه این پیام مشترک آمده است: «متأسفانه هیچ ‌کس پیگیر وضعیت ماشین سازی نیست، ما رو رها کرده اند به امان خدا، خیلی از اعضای تیم حتی پول کرایه برگشت به خانه ندارند و خیلی مسائل دیگه که نمی شود گفت؛ در پایان بدانید ما بازیکنان همه توان خودما را تا الان گذاشتیم و از این به بعد هم می گذاریم اما ما هم خانواده داریم که چند ماه شرمنده آنها شده ایم».

بر همین اساس و به دلیل شرایط نابسامان تیم ماشین سازی، چند تن از بازیکنان از جمله پیمان بابایی، اکبر افاقی و داوود شاهواروقی با فسخ  قراردادهای خود از این تیم جدا شدند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز علیرغم شرایط نامناسب در جدول رده بندی لیگ برتر طی ۳ هفته اخیر شکست نخورده است و امیدواری ها برای نجات این تیم از قعر جدول بیشتر شده است، اما شرایط مالی حاکم بر این باشگاه باردیگر نگرانی های هواداران را افزایش داده است.

این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر روز شنبه ۱۶ اسفند در اصفهان و در یک بازی بسیار حساس و مهم مقابل ذوب آهن صف آرایی  می کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.