5
دادستان عمومی و انقلاب اهر:

عرضه قلیان و مواد دخانیاتی در قهوه خانه‌ها ممنوع است

  • کد خبر : 15614
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
عرضه قلیان و مواد دخانیاتی در قهوه خانه‌ها ممنوع است
دادستان عمومی و انقلاب اهر از ممنوعیت هرگونه عرضه قلیان و مواد دخانیاتی در قهوه خانه‌ها و قلیانسراها خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا رحیم عبدالهی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر، گفت: از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت نیز درخواست کردیم تا در این زمینه با گشت‌های مداوم و بازدیدهای سرزده از چگونگی بهداشت و عدم عرضه قلیان در این مکان ها اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: متاسفانه بیش از یک سال است با مشکل کرونا رو به رو هستیم و لازم است تا همچنان تمامی پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه کنی کامل از سوی مردم و مسئولان رعایت شود.

وی با قدردانی از فعالیت بسیج و شبکه بهداشت در کنترل و مهار بیماری کرونا در شهرستان اهر، گفت: خوشبختانه با شروع طرح حاج قاسم سلیمانی در رصد و شناسایی بیماران کرونا این شهرستان موفق ترین شهرستان استان بوده که جای تقدیر و تشکر را دارد.

عبداللهی در خصوص جرائم سرقتی شهرستان اهر نیز گفت: بیشترین جرائم در این خصوص جزئی و از سهل انگاری مالکان و مال باختگان است که باید در این زمینه هم مردم و هم ادارات هوشیار باشند.

وی افزود: در چند روز اخیر شاهد سرقت باطری دکل‌های مخابراتی توسط چند فرد غیر بومی بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع و اطلاع از این موضوع بلافاصله با کمک پاسگاه پلیس فندقلو و ماموران انتظامی توانستیم پس از تعقیب و گریز سارقان غیر بومی که ارومیه‌ای بودند را در محدوده استان اردبیل دستگیر کرده و به همراه اشیای مسروقه به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی با انتقاد از شکستن مزار متوفایان بخش کرونایی آرامستان آیت اله برقی اهر توسط فرد یا افرادی، گفت: به صورت جدی پیگیر موضوع هستیم و در صورت شناسایی مسببان این امر به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد و از متولیان آرامستان برقی نیز درخواست کریدم تا هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی، روشنایی و نصب دوربین مدار بسته در این مکان اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.