15
خبر خوش برای کارکنان شهرداری تبریز؛

تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز تا سه ماه آینده

  • کد خبر : 15702
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز تا سه ماه آینده
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: طی جلسه‌ای با معاون عمرانی وزارت کشور مقرر شد اقدامات لازم جهت تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری انجام شده و در فاز اول بخشی از این عزیزان و در فاز دوم بخش دیگر تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا منادی

با اشاره به وضعیت کارکنان پیمانی شهرداری تبریز افزود: امروز در محل وزارت کشور با حضور دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر، دکتر شهین باهر شهردار تبریز، موحدنیا کارشناس ارشد شهرداری و آقایان مقصود احمدخانلو، حسن بخشی و داود شکرنژاد سه نفر از اعضای شورای اسلامی کار شهرداری تبریز و جمالی‌نژاد ریٔیس سازمان شهرداری‌های کشور جلسه ای در دفتر معاون عمرانی وزارت کشور در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شریف شهرداری داشتیم که خوشبختانه نتایج نسبتا خوبی به دست امد.

وی ادامه داد: مقرر شد حداکثر مساعدت‌ها در جهت تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری انجام شود که در فاز اول بخشی از این عزیزان و در فاز دوم بخش دیگر تبدیل وضعیت شوند.

منادی تصریح کرد: در قانون بودجه قانونی به تصویب رسانده‌ایم که شهرداری‌ها را مکلف کرد تا سه ماه آینده آیین‌نامه جذب کارکنان شریف شهرداری و تبدیل وضعیت آنها را وزارت کشور تدوین  کرده و به تصویب برساند تا همه این عزیزان تبدیل وضعیت شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.