11
طلسم بازی‌های خانگی شکست؛

نخستین پیروزی تراکتور با رسول خطیبی

  • کد خبر : 15772
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
نخستین پیروزی تراکتور با رسول خطیبی
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور با برتری ۲ بر یک مقابل نساجی مازندران اولین بردش را پس از بازگشت به این تیم کسب کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و نساجی مازندران عصر شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بدون حضور تماشاگر برگزار شد که این بازی با برتری تراکتوری ها خاتمه یافت.

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان جلالی برتری نسبی نسبت به تیم میزبان داشتند و توانستند دقیقه ۱۳ گل اول خودشان را به ثمر برسانند.

در ادامه شاگردان خطیبی برای تساوی بازی حملاتی را روی دروازه نساجی انجام دادند که دقیقه ۲۳ محمد عباس زاده با ضربه سر گل تساوی تیمش را زد .

دقیقه ۳+۴۵ نیمه نخست میثم تیموری گل دوم تراکتوری ها به ثمر رساند تا نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر یک به سود سرخ پوشان تبریز خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازیکنان تیم نساجی موقعیت های زیادی را خلق کردند تا بازی را به تساوی بکشانند که با عکس العمل های تماشایی اخباری دفع شد.

تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاجی صفی(میلاد فخرالدینی)، مسعود شجاعی(محمد مسلمی پور)، اشکان دژاگه(علی فتحی)، پیمان بابایی(خرم الحسینی) و محمد عباس زاده(امین اسدی) مقابل نساجی مازندران صف آرایی کرد.

تیم نساجی هم با ترکیب حسین خطیر، سعید غلامعلی بیگی، میلاد کمندانی، حسین زامهران(علی زارعی)، حامد شیری، مصطفی جوادیان، علی آل کثیر، حسن نجفی، محمود قائدرحمتی، رضا دهقانی و اکبر صادقی وارد میدان شد.

داوری این بازی را مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، پوریا زحمتی، رامین بابایی، فرهاد امینی، رضوان سرشار، فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در این بازی مجید جلالی سرمربی تیم نساجی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

تیم تراکتور با برتری ۲ بر یک مقابل نساجی مازندران با کسب ۲۶ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد و تیم نساجی با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.