12

اجرای سنّت حسنه درختکاری در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 15924
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
اجرای سنّت حسنه درختکاری در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
همزمان با 15 اسفند، سنّت حسنه درختکاری در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اجرا شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، در اقدامی نمادین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت با شعار آشتی با طبیعت، نسبت به کاشت چند اصله نهال در اداره مرکزی اقدام نمودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در حاشیه این مراسم با تأکید بر اهمیت درختکاری و ضرورت حفظ محیط‌زیست گفت: منابع طبیعی جزء ثروت‌های ملّی و امانتی در دست ما برای نسل آینده کشور می باشد لذا می بایست امانتداری امین برای کشور و فرزندان‌مان باشیم و در حفظ محیط‌زیست از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

سیّدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: سنّت پسندیده درختکاری یکی از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در حفظ منابع طبیعی و زیستی می‌باشد که خوشبختانه هر سال در این شرکت اجرایی می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در پایان تصریح کرد: گاز نعمت پاک و دوستدار محیط‌زیست می‌باشد که بکارگیری این انرژی پاک کمترین آسیب را برای منابع طبیعی دارد و در همین راستا با تدابیر اتخاذی و ایجاد بسترهای لازم، با اتمام گازرسانی بخش‌های خانگی شهری و روستایی، زمینه لازم برای تأمین گاز بخش‌های صنعتی و حرکت به سمت و سوی صنعت پاک نیز فراهم گردیده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.