8

فدراسیون تنیس روی میز به ظرفیت‌های استانی نگاه ویژه دارد

  • کد خبر : 15946
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
فدراسیون تنیس روی میز به ظرفیت‌های استانی نگاه ویژه دارد
نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان‌ها و نواحی مختلف کشور در این رشته ورزشی گفت: بر این اساس فدراسیون نیز نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها دارد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، بهنام حبیب زاده در آیین انتخابات ریاست هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی افزود: تلاش می کنیم با اهمیت دادن به ظرفیت های استانی در رشته تنیس روی میز و فراهم کردن بستر لازم برای استعدادیابی، از توان استان ها برای ارتقای سطح این رشته ورزشی در میادین داخلی و بین المللی بهره ببریم.

وی افزود: از انشقاق در بین نیروهای تنیس روی میزی آذربایجان شرقی ناراحتیم و علاقه مندیم که اتحاد و دوستی شکل بگیرد، زیرا با وجود تلاش‌های ۴ سال گذشته، رضایت چندانی از ارتقای سطح هیات در فدراسیون وجود ندارد، در حالی که حمایت از ورزشکاران و مربیان استان های مختلف از سوی فدراسیون انجام گرفته و همچنین نگاه ویژه ای به شهرستان های سراسر استان وجود دارد.

وی از رییس جدید هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی خواست تا از اعضای مجمع در بدنه هیات استفاده کند و توانمندتر از گذشته به توسعه و ارتقاء سطح این رشته ورزشی در سطح استان بپردازد تا از حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان بهره مند شود.

حبیب زاده با اشاره به پتانسیل‌های موجود در صنعت آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی می تواند از حمایت‌ صنعتدر قالب حمایت های ورزشی سود ببرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با انتقاد از عملکرد هیات قبلی تنیس روی میزی استان، خاطرنشان کرد: از رییس منتخب می خواهم با خرد جمعی و تعامل با ورزشکاران و مربیان موجب پیشرفت این رشته ورزشی جذاب در سطح استان شود.

ایوب بهتاج عنوان کرد: افراد شایسته را در تنیس روی میز بیاورید و از توانایی های آنها استفاده کنید تا از نتایج و مزایای این اتحاد و همدلی، قهرمانان و ورزشکاران تان و خانواده تنیس روی میز استان بهره مند شوند.

مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز آذربایجان شرقی با حضور حبیب زاده، نایب رییس فدراسیون تنیس، باقری نماینده دفتر مشترک وزارت ورزش و جوانان و ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

با کناره گیری رضا سلطانی، حامد احمدیان، فرزین دبیری، ایوب کنگری و آرش مهدی پناه از انتخابات مجمع، انتخابات با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد و پس از پایان رای گیری، رضا نوبهار با کسب ۹ رای توانست به مدت ۴ سال ریاست هیأت تنیس روی میز آذربایجان شرقی را عهده دار شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.