10

مرکز رشد واحدهای فناور در اهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 15949
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
مرکز رشد واحدهای فناور در اهر راه‌اندازی می‌شود
فرماندار اهر گفت: مرکز رشد واحدهای فناور در راستای حمایت از مبتکران و مخترعان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا رسول خدابخش روز دوشنبه در چهاردهمین جشنواره تجلیل از نخبگان شهرستان اهر با بیان اینکه توانایی از دانایی نشأت می‌گیرد، افزود: نخبگان و جوانان فردا مسئولیت اداره کشور را بر عهده خواهند داشت از این رو باید حمایت شوند و مسیر رشد و پیشرفت شان باید هموار شود.

وی با بیان اینکه علم و دانش باید در خدمت جامعه و گره گشای مشکلات مردم باشد گفت: این مهم در گرو حمایت از طرح های خلاقانه و عملی سازی تئوری های نخبگان است.

خدابخش با تأکید بر این‌که ایده‌های خلاقانه جوانان و نخبگان در مرکز رشد مورد حمایت قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: تولیدات نخبگان و ایده‌های جوانان از فکر تا تجاری‌سازی حمایت شده و برای آنها تسهیلات نیز پرداخت می‌شود.

فرماندار اهر اضافه کرد: محدودیتی برای حمایت از طرح های نخبگان، جوانان و دانش‌آموزان نداریم و فرمانداری هر لحظه در خدمت آنهاست.

خدابخش همچنین از شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی با مشارکت خیرین در مناطق محروم شهرستان اهر خبر داد و تأکید کرد: در طول یک‌ماه گذشته خیرین عملیات اجرایی ۶ باب مدرسه یک تا ۱۲ کلاسه را در مناطق محروم شهرستان اهر و روستاهای دورافتاده آغاز کرده‌اند که امیدواریم این حرکت به تمامی مناطق محروم شهرستان تسری یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.