12

واگذاری ۶۶۵۰ پورت اینترنت پر سرعت به مشتریان در شهرستان مرند

  • کد خبر : 15921
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
واگذاری ۶۶۵۰ پورت اینترنت پر سرعت به مشتریان در شهرستان مرند
رئیس اداره مخابرات شهرستان مرند گفت: در سال 99 بیش از 6650 پورت اینترنت پرسرعت در این شهرستان به مشتریان واگذار شده است.

به گزارس آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، قنبروند با تشریح عملکرد مخابرات شهرستان مرند اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات اینترنت از اول سالجاری تاکنون علیرغم محدودیت‌های ناشی از کرونا، واگذاری اینترنت پرسرعت در این شهرستان با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود، بطوری‌که از اول سالجاری تجهیزات واگذاری اینترنت پرسرعت در ۱۴ روستای این شهرستان توسعه پیدا کرده و در روستای اویندین هم امکان واگذاری اینترنت پرسرعت فراهم گردیده و از همین محل به تعداد ۶۶۵۰ مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات واگذار شده است.

وی افزود: تجهیز اتوبان تبریز – مرند و همچنین مرند – جلفا به اینترنت پرسرعت تلفن همراه از جمله پروژه‌های همراه اول در این شهرستان بود که با تلاش همکاران محقق گردید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان مرند، نصب و راه اندازی ۲ سایت جدید ۳G و ۴G همراه اول و ارتقای ۱۲ سایت به ۳G و ۲۱ سایت به ۴G جهت بهره مندی مشتریان همراه اول از اینترنت پرسرعت و تکنولوژی روز در نقاط مختلف شهرستان را از دیگر اقدامات مخابرات در این شهرستان برشمرد.

قنبروند در خاتمه گفت: در بخش تلفن ثابت نیز بیش از ۲۲۰۰ خط به خانوارها در سال ۹۹ واگذار گردیده، بطوری‌که تعداد مشتریان تلفن ثابت در شهرستان به ۸۴۰۳۴ خانوار رسیده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.