8

تقدیر استاندار و رئیس شورای استان از رییس هیئت ورزش زورخانه و پهلوانی کلانشهر تبریز

  • کد خبر : 15998
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
تقدیر استاندار و رئیس شورای استان از رییس هیئت ورزش زورخانه و پهلوانی کلانشهر تبریز
طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، رئیس شورای استان و مسئولین استانی از خیر خوشنام تبریزی، حاج حسین افتخاری رئیس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی کلانشهر تبریز تجلیل شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، استاندار آذربایجان شرقی در تجلیل از این خیر خوشنام گفت: در یک سال گذشته و بخصوص در دوران شیوع ویروس کرونا که به معیشت و درآمد بسیاری از شهروندان، لطمه وارد کرد، خیرینی مثل حاج حسین افتخاری ، از سرمایه شخصی خود برای کمک به شهروندان دریغ نکردند.

مسعودی ریحان، رئیس شورای اسلامی استان هم ضمن تقدیر از فعالیت‌های این خیر خوشنام در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات این خیر در همه حوزه ها بخصوص در زمینه رزمایش کمک مؤمنانه، زبانزد خاص و عام شده است و این تجلیل کوچکترین کاری است که می توان از خدمات حاج حسین افتخاری انجام داد.

در ادامه، لوح مشترکی از طرف محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و مسعودی ریحان، رئیس شورای اسلامی استان، به این خیر خوشنام اهداء شد.

در متن لوح آمده است:

 

جناب حاج حسین افتخاری

خیر محترم نامدار و خوشنام تبریزی

اکنون که رشحات امواج بیکران الهی شامل حال‌مان گردیده و مقدراتش بر این تعلق یافته که در جهت تعمیم و تعمیق باورهای دینی و در مسیر فرهنگ کمک به همنوع و مردم خطه آذربایجان، گامی هرچند ناچیز برداریم، خدا را شاکریم.

با عنایت به اینکه حاج حسین افتخاری، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش کمک مؤمنانه توفیق مساعدت، مشارکت و همکاری صمیمانه در طرح رزمایش مؤمنانه مقابله با ویروس کرونا را داشته است، بر خود لازم می‌دانیم بابت همه مساعی و تلاش‌هایشان که در این مسیر مصروف داشته است، تقدیر و تشکر نماییم.

محمدرضا پورمحمدی؛ استاندار آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=15998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.