12

زیرگذر دولت‌آباد مرند، مرهمی که خود زخم شد/ پروژه جدیدی که جان به لب مردم می‌رساند

  • کد خبر : 16030
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
زیرگذر دولت‌آباد مرند، مرهمی که خود زخم شد/ پروژه جدیدی که جان به لب مردم می‌رساند
از احداث زیرگذر جدید دولت آباد مرند که قرار بود تا دهه فجر افتتاح شود و مرهمی بر زخم‌های روستا باشد، یک ماه می‌گذرد و حالا این پروژه خود زخمی بر تن روستای دولت‌آباد و روستاهای همجوار منطقه شده است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ۶۰ سال از عمر زیرگذر دولت‌آباد مرند می‌گذرد و امروزه به خاطر افزایش وسایل حمل و نقل و زیاد شدن جمعیت، دیگر این زیرگذر جوابگوی مطالبات مردمی نیست.
اوایل دهه ۷۰ وعده وعیدهای مسئولین در مورد گسترش این راه ارتباطی و تعریض جاده و پل فقط در حد شعار بود. چندین بار فرهیختگان، خبرنگاران، نویسندگان، شوراها و مردم طومارهایی برای مسئولان و نهادهای مختلف نوشتند اما هربار با وعده سرخرمن اشخاص و نهادها، زمان سپری شد.

▪️زیرگذر دولت‌آباد، اندر خم کوچه اول

خیابان منتهی به این زیرگذر، روزانه ترافیک بالایی دارد و روزی که وعده احداث این زیرگذر جدید شد همه خوشحال بودند که ترافیک روستا کاهش چشمگیری می‌یابد. اما این پروژه نه تنها مشکلات را کاهش نداد بلکه تاخیر در اتمام آن طی چنین سال گذشته، موجب بروز مشکلات فراوان در تردد این روستا شده است.

▪️پروژه‌ای که چندین فرماندار و نماینده را تجربه کرد

الان تقریبا نزدیک ۴ -۳ سال است که هر روز یک فرغون خاک برداشته می‌شود. پلی که قرار بود سال قبل افتتاح شود هنوز هم در این سال افتتاح نشده است.
اما حالا چشم‌ها به دولت تدبیر و امید است تا بی‌تدبیری‌های گذشته را جبران کند و گره از کار فروبسته این پروژه بگشاید و امید به داشتن روستایی آباد و زیبا را به مرندی‌های خونگرم ارزانی دارد.

?ناصر غلامی هوجقان

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.