2
استاندار آذربایجان شرقی:

نطارت بر بازار باید افزایش یابد/ سیاه‌نمایی، جفا در حق مردم و کشور است

  • کد خبر : 16102
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
نطارت بر بازار باید افزایش یابد/ سیاه‌نمایی، جفا در حق مردم و کشور است
استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشدید نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آستانه سال نو و برخورد قانونی با اخلال‌گران اقتصادی در استان شد.

به گزارش تبریزمن، محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون وزیر صمت با وی، گفت: وزارت صمت، نقش مهمی در عرصه جنگ اقتصادی دارد و انتظار داریم با تلاش و مدیریت این وزارتخانه، در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، هیچ مشکلی از بابت تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: با پررنگ کردن مسأله نظارت بر بازار، باید به مردم اطمینان دهیم که با اخلال‌گران عرصه اقتصادی، برخورد می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از سخنان تحریک‌کننده برخی شخصیت‌های سیاسی، اظهار داشت: سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مشکلات، جفا در حق کشور، انقلاب و مردم است و همه ما باید برای رفع مشکلات و مقابله با تحریم‌ها هم‌پیمان شویم.
پورمحمدی با اشاره به آمار کشتار مرغ و نیاز مصرفی روزانه در استان، گفت: به‌رغم تامین نهاده‌های دامی مرغداران، در روزهای اخیر با کاهش تولید گوشت مرغ مواجه شده‌ایم و قطعاً با افرادی که به دنبال زیاده‌خواهی و فشار بر مردم هستند برخورد می‌کنیم.
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این جلسه به کمبود مرغ و افزایش قیمت آن در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: مشکلی در تأمین گوشت مرغ در سطح استان‌ها وجود ندارد و تمام استان‌ها تولید مازاد دارند.
عباس تابش خواستار همکاری بیشتر وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صمت برای پایان دادن به این مشکل شد و افزود: واحدهایی که نهاده دریافت می‌کنند باید مطابق با سهم دریافتی، مرغ و گوشت مرغ به مردم تحویل دهند در غیر این صورت فرد یا واحد مدنظر به‌عنوان اخلال‌گر اقتصادی معرفی می‌شود.
وی افزود: برای بررسی و بهبود روند توزیع اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید و ماه مبارک رمضان، تاکنون از ۱۴ استان بازدید به ‌عمل آمده است.
تابش همچنین با بیان اینکه هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نداریم، گفت: امیدواریم در روزهای آتی شاهد بازگشت ثبات به بازار و کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.